Flipper it Forward: Seiko 5

Ook ik doe graag een duit in het zakje voor de het mooie Flipper it Foward initiatief. En wel met een Seiko 5, de SNK789K1 om precies te zijn.

De regels zijn simpel: je ontvangt het horloge van een mede-forumlid, draagt het horloge max 2 weken, deelt je ervaringen, voegt eventueel een leuke band toe en stuurt het weer naar een volgend lid.

De wachtlijst kan in de comments bijgehouden worden, je adres kan je tzt aan de voorganger PMen. Enjoy!

25 likes

Ik hoef hem niet, maar leuk initiatief! Good busy :raising_hand_woman:

5 likes

Leuk! Altijd tof als iemand vrijblijvend een horloge aanbiedt! Ik sla ook over maar waardeer het initiatief.
Zal vast een lange lijst gaan worden net als bij de andere Fiffers.

2 likes

Erg leuk horloge voor “beginners” om te proberen! Daar schaar ik mezelf ook onder trouwens. Heb een neefje van dit horloge gehad, een snkx, maar is me te klein.

1 like

Dan wil ik me wel inschrijven, zou voor mij de eerste Seiko 5 om de pols zijn… Ben benieuwd!

Jeroenx87…
…

2 likes

Ik wil me ook graag inschrijven voor deze 5 :blush:

1 like

Ha, een lijstje!

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko

2 likes

Leuk initiatief, ik keek al vaker naar de seiko 5 in het blauwe gedeelte. Om het op deze manier uit te kunnen proberen is dan wel een uitgelezen kans.

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko
Jroelie

3 likes

Leuk! Zou deze graag willen proberen.

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko
Jroelie

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko
Jroelie
PapaBeer

Schrijf mij ook maar op

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko
Jroelie
PapaBeer
Chillekasper

1 like

Oh haha, lekker handig. Bedankt

1 like

Leuk dat er weer een Fiffer is bijgekomen. Hoe meer Fiffers, hoe meer vreugd :smile:

2 likes

Ik zal wel een van de weinigen zijn die nog nooit een Seiko 5 om de pols heeft gehad, dus deze kans wil ik niet laten liggen. Bij deze op de lijst dus aub.

:point_right:t2: Vantage :point_left:t2:
Jeroenx87
RicoSeiko
Jroelie
PapaBeer
Chillekasper
Edelweiss

En ja hoor! De Seiko 5 heeft z’n eerste adres bereikt!

Gisteravond even uit de doos gehaald. En m’n eerste reactie was een beetje teleurstellend eerlijk gezegd.

Al wel het een en ander gehoord over de bracelets van Seiko. Maar eerlijk is eerlijk, ik schrok er van! Wat een rammelband!
Op maat maken ben ik niet eens aan begonnen. Gelijk op zoek gegaan naar een band die erop past, de lugbreedte was toch kleiner dan verwacht en helaas paste er hier alleen een Zulu band op.

Afijn, de Seiko 5 zelf. Leuk horloge!:+1:
Vandaag dus de eerste dag om de pols, er komt dus nog een vervolg aan deze post :wink:

9 likes

Ik had geen idee wat te verwachten op voorhand, maar
Het horloge is me goed bevallen, de maat/kleur ik vond hem best sjiek.

Al met al dus een prima horloge, zeker voor die prijs!

En hij gaat weer door!

:Vantage :
Jeroenx87
RicoSeiko
:point_right:Jroelie​:point_left:
PapaBeer
Chillekasper
Edelweiss

2 likes

:Vantage :

Jeroenx87

RicoSeiko

:point_right:Jroelie​:point_left:

PapaBeer

Chillekasper

Edelweiss

Sjoerd_K

W.E

@W.E ik heb je er ook maar op gezet, kom ik hem je dan persoonlijk brengen. goed?

1 like

Ik voeg mijzelf ook toe, 1 fiffer down, 3 to go :wink:

:Vantage :

Jeroenx87

RicoSeiko

:point_right:Jroelie ​

PapaBeer

Chillekasper

Edelweiss

Sjoerd_K

W.E

Jarl

@Jroelie , is hij in goede orde bij jou over gekomen?

@Jeroen ik heb hem zeker goed ontvangen. Ik zal binnenkort een review plaatsen :wink: