Flipperitis?

Als newbee verbaas ik me regelmatig over topics in het blauwe gedeelte waarin horloges te koop worden aangeboden die slechts 1 of enkele dagen eerder zijn gekocht. Als je er na een paar uur achter komt dat het 'm toch niet is, is terugbrengen dan niet handiger? Of is dat not done?

Moeilijk terug te brengen als je hem via m2m/ander continent/etc hebt.

Flipperitus is een ware ziekte hier! Vroeg of laat gaan we er allemaal aan geloven! :smile:

5 likes

Dan begrijp ik het nog. Maar soms zijn ze bij een fysieke winkel in NL gekocht.

1 like

Als je ze hier voor meer kan verkopen dan dat jij in de winkel hebt betaald… :upside_down_face:

7 likes

Wat @koekoek zegt.

Als je hier een stalen Rolex sportmodel van een dag oud in het blauwe gedeelte ziet staan, is het niet omdat deze niet bevalt :joy:

It’s to make some bank :money_with_wings:

8 likes

Evenals een Seiko cocktail met power reserve of een Tag Heuer :joy: Vaak is het wel duidelijk haha

2 likes

Zelfs met Heuers schijnt dit te gebeuren…

3 likes

ho,ho Tag Heuer. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Hmm ja die heuer staat me vooral iets van bij… :joy::sweat_smile:

Haha, ik zag hem chef.

Dit betekent precies hetzelfde als “ik wil wat geld aan jullie verdienen, maar ik weet het beter te formuleren”. Lief van je :joy:

6 likes

Is die Espresso Martini ook in de aanbieding geweest afgelopen tijd?
Een collega van me heeft er 2 weken terug eentje voor zn trouwdag gekregen. Heeft niets met horloges dus vond het nogal een uitgave voor een leek

Bij de Hudson bay met 50% korting voor 270 ekkies te koop.

1 like

Its all in the name…

Nee ik heb er geen last van nog, nu wel afgelopen weekend een klok met twijfel gekocht. Als de prijs goed is kun je een risicotje nemen:)

Het verhaal achter die mooie Heuer geeft misschien inzicht op de vraag van TS.

Mevrouw Hornet vroeg vrijdagavond: Vind je Tag Heuer een leuk merk?
Ik: Nou, eigenlijk niet op 1 model na. Die vind ik echter 2dehands nog te duur (€3.400 bij 10over2).
Zij: Is dat toevallig deze?

Dat was hem toevallig dus wij zaterdag vroeg de wekker en naar het zuiden gereden. Gekocht en helemaal blij mee. Echter moest er dan wel een horloge uit de vaste collectie maar dat zou wel lukken.
Na een nachtje slapen toch besloten geen afscheid van een ander te kunnen nemen en dus mag de Heuer het nest al weer verlaten.

Ga ik hem 190km terugbrengen voor dezelfde prijs die ik betaald heb? Nee.
Ik zet hem te koop voor wat extra ekkermannen en zo kan ik misschien wat kosten van de Burberry accesoires die mijn vriendin uit Roermond meenam dekken.

8 likes

Okee, het is me door alle antwoorden duidelijk geworden. Part of the game begrijp ik.

:joy:

1 like

Pff moet het nu elke keer over wat extra geld gaan. Tsjonge jonge zeg, grow up.

1 like

image

5 likes