Flop van 2023

Haha, nee. Nu je het zegt zie ik het pas. Was puur voor het licht dat ik bij het raam ging staan en laat nou net toevallig de prullenbak ook daar staan😂

2 likes

Prachtig horloge. In zeer goede en scherpe conditie. Mooie anniversary (50jr. Submariner).

Maar na een jaar nog steeds geen klik.

En toch doe ik hem niet weg :upside_down_face:

19 likes

Toch bijzonder hè :joy:

Dit was er trouwens ook eentje

De uurwijzer liep vast op op de secondewijzer…:roll_eyes:

13 likes

:drooling_face::drooling_face: pohh deze is wel heel lekker hoor.

1 like

Leuk horloge, maar de geïntegreerde band vond ik echt ondermaats.

10 likes

Je zal hem prima hebben kunnen verkopen :wink:

Ik wil hem wel overnemen voor de originele list prijs :joy:

1 like

Dat moet deze zijn:

De liefde komt maar niet, en al sinds januari in bezit. Ik had me ook voorgenomen niets te kopen in 2023, om zo goed te kunnen sparen voor mijn droomhorloge.

De laatste is geen flop trouwens.

15 likes

It’s a buyers market :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik snap je, Rolex maakt mooi afgewerkte dingen, maar ik word er ook niet hebberig van.

2 likes

Ik moet je teleurstellen helaas 🫣 … iets met hoge verwachtingen denk ik :blush:

Heb meer van de kroon en daar heb ik wel een goede klik mee. Maar deze pakt me gewoon niet. Maar t gekke is dat ik hem oprecht vet vind. Daarom verkoop ik m ook niet.

Maar hij staat mij gewoon niet :nerd_face:

1 like

Welke mij het minst deed dit jaar staat toch ook een kroon op.
Ik was al sceptisch en heb eigenlijk niets op het horloge aan te merken, maar ik moest lang zoeken naar een wristshot, daar zijn er niet veel van

Eigenlijk ben ik zelfs wel enthousiast, hij is heerlijk dun, draagt fijn, zeer duidelijk afleesbaar, breed inzetbaar. Maar het is het gevoel van (zelf?) een Rolex dragen, het bekoort me niet.
Is het dan een flop? Ik zou het zo niet noemen,
Rolexen worden toch alleen meer waard? :joy:

10 likes

Serieus? Wat grappig, ik vind dat juist één van de sterke punten van het horloge. Wat vond je er ondermaats aan?

1 like

Voor mij helaas hetzelfde, eindelijk had ik hem dan mijn grail zou dan wel de Pelagos 39 moeten verkopen en nog aardig wat ekkies bij moeten leggen.
Maar eenmaal om de pols voelde ik mij er niet mee op mijn gemak. Zoveel geld voor maar 1 horloge en wat nog veel erger was de Pelagos zou er voor weg moeten.
Terwijl dat toch een horloge is wat veel meer bij mij past, dus Pelagos gehouden en de Explorer maar weer verkocht. Maar …

[quote=“illewoare, post:8, topic:484244”]
Jammer wel, verder een prachtstuk!
[/quote]

9 likes

Grappig om hier de ‘flop’ te lezen🙂

Hoe langer ik de hobby doe (+30 jr), te meer Ik goed weet wat te kiezen, dus een ‘flop’ komt eigenlijk niet meer voor

Ook omdat ik meerdere hengels tegelijkertijd in het water heb en er vaak jaren naar kijk alvorens die binnen te hengelen , komen gelukkig ‘flops’ niet (meer) voor😅

4 likes

Geen fijnafstelling en onmiddellijke volle schakel erbij dan weer net te groot.

1 like

Gekocht als zon, zee en strand horloge en daar blijft het ook bij. Mag in 2024 weer mee op vakantie, maar blijft verder voortdurend in de horloge doos, deze Timex Waterbury dive.

Mijn goedkoopste horloge en dat zie je aan alles. Op foto’s ziet het er leuk uit, zeker vanwege de kleurstelling, maar dankzij het goedkope glas :worried:
Slecht afleesbaar, geen diepte, geen ontspiegeling.

4 likes

De Sinn 556, in eerste instantie super blij ermee maar na een weekje werd dat minder. Uiteindelijk vond ik hem echt te saai en daarna nagenoeg geen draagtijd meer gehad. Zit nu bij iemand anders om de pols.

6 likes

Ik had het alweer verdrongen, maar deze was een flop. Hele aparte band, die slecht zat op mijn pols. En geen gevoel van een 1k horloge qua kwaliteit. Op de lugs na, die zijn Omega prachtig.

Het was wel een hype dit merk (weet niet meer hoe het heet nu, zegt genoeg)

12 likes