Flop van 2023

Hij was zo blij dat hij 15 euro meer naar mij overboekte dan was afgesproken :roll_eyes:

1 like

:+1:

Dat is lekker, zeker gevierd door uit eten te gaan van het extraatje :partying_face: kun je toch wel een hele big mac meal voor halen. :nerd_face:

1 like

Die laatste komt nieuw uit in december met LED licht ipv electro-luminescence

Dat Foxfire model heeft nog een oude module (1289) waarvan de kalender maar tot 2039 loopt, die is nu wel zo’n beetje uitgefaseerd en niet meer te koop op Amazon b.v. (maar wellicht zoek je 'm juist daarom :wink:)

1 like

Dat lichtje was niet fantastisch idd - goede verbetering! Enig idee waar ik deze kan kopen?

Hij is net uit. Weet niet of dit model tzt ook buiten Japan uitgebracht gaat worden - het is best een gangbaar model dus ik denk het wel - en anders (als je niet wilt wachten) komt hij vast wel op Sakurawatches.com of anders via Ebay of Buyee. Je betaalt dan wel een klap meer door verzendkosten, BTW en afhandeling etc. maar het horloge is maar 13000 yen dus uiteindelijk heb je 'm voor € 130 in huis denk ik met Japansche doosch erbij dan. :smile:

1 like

Zo rondkijkend in dit topic zie ik toch een aantal horloges passeren die op mijn wenslijstje zouden passen.

Wat ik in iedere hobby wel merk; “Bezit van de zaak is het einde van het vermaak”

Herkennen jullie dat?!

4 likes

Ja, maar niet bij de juiste horloges.

1 like

Thijs toch, jongen. Wanneer leer je het toch eens? :joy:

2 likes

Ik denk nog drie keer een matic (2 keer een blauwe en één keer een andere kleur) en een 1521 en dan heb ik het wel door :wink:

2 likes

Heel herkenbaar met de Airking.
Mooie wijzerplaat op de foto’s, maar uiteindelijk toch niet wat ik wil.
Flop 2023, flip 2024.

1 like

Terecht, super horloge :innocent:

6 likes

Sinds dit horloge begrijp ik de term geen klik hebben. Ik dacht altijd dat het vreemd was dat iemand een horloge koopt en het vervolgens, soms na een paar dagen al, weer wegdoet. Ik kan nog steeds niet wennen aan het mooie, klassieke model i.c.m. de trendy kleur. Dit model horloges vind ik wel mooi, zoals een ML Aikon, maar dan in de wat klassiekere kleuren. Gekocht in de tijd dat ze slecht leverbaar waren dus kon er niet lang over nadenken. Ik twijfel nog om hem weg te doen.

7 likes

Misschien gewoon een @Offday ?

giphy

3 likes

Off color?

2 likes

Geweldig horloge. Lang op gewacht. Maar na de tweede keer retour en veel niet nagekomen beloften m’n geld maar teruggevraagd.

Dit was m’n 5e en voorlopig ook laatste aankoop bij Yema. QA en klantenservice volledig door de mand geflopt.

2 likes

Hierbij nog even een flop horloge van mij erbij, vorig jaar Aug/Sept online besteld maar niet naar de diameter van de kast gekeken dus toen het horloge na een paar dagen binnen kwam gelijk passend gemaakt en omgedaan maar kwam er achter dat 48mm niet staat op mijn dunne polsen. Wel zonde want ik vind het wel een heel mooi horloge en er zit een VJ7750 uurwerk in.

2 likes

Leuke enkelband :innocent:

2 likes

Jou flop… mijn top! Mijn vrouw is er blij mee Thijs!

1 like

Het lijkt erop dat de Explorer gewonnen heeft…toch best een leuk horloge. :thinking:

Zelf geen Flop gekocht dit jaar….

2 likes