Florent Lecomte, de kunst van horlogerie.

Je bent op dit pad geen lang leven beschoren hier. En “beschoren” zul je moeten opzoeken denk ik.

3 likes

Was het nu echt nodig de titel van dit topic te wijzigen en in het belachelijke te trekken?

Ik was er mij niet van bewust dat dit zo gevoelig lag.

Het was met de beste bedoelingen.

Een voor velen onbekend merk te introduceren adhv wat foto’s en MIJN ( weliswaar door AI mooier geschreven ) mening en beoordelingsvermogen.

1 like

Je gaat het niet snappen. Doeg.

1 like

Bedankt dat je in ieder geval de moeite hebt genomen om ons te voorzien van iets nieuws. Jammer dat de reacties totaal onhartelijk zijn. Een inclusieve samenleving is er ook voor hen.

6 likes

:chicken:

Grow a pair, dude. We hebben niets aan AI-trollen hier. O ja, typ maar raak hoor. Ik ga slapen. :wave:

1 like

Dank voor de bijdrage, want ik kende de maker niet. Ik vind weinig mis met polishen van tekst door AI. Sterker nog, het scheelt me de frustratie van het zien van typo’s…

Terug on topic: niet mij type horloge

mijn. Trusten! :zzz:

3 likes

Chagrijnig

De chagrijnige sjacheraar is dan wel weer correct. Hoop niet dat ik u wakker heb gemaakt.

1 like

chagrijnig / sacherijnig | Genootschap Onze Taal

Sjacherijnig ook kunnen vinden?

Maar ook zielloos en daarmee nutteloos.

Het leest als generieke slechte marketing-kopij, en ik kom hier juist om het zweet van de bakker in de meningen te proeven.

Dat gezegd, de horloges zijn niet mijn stijl, maar ik vind dit soort handwerk erg tof. Dank voor het attenderen, maar voortaan graag zonder AI teksten, alsjeblieft.

5 likes

Je kunt ook gewoon spellingscontrole gebruiken.

En grammatica controle.

+10 likes.

2 likes

Grammaticacontrole, AI-teksten. :face_with_hand_over_mouth: Leuk topic!

Ik begin het gevoel te hebben dat ik op een grammatica forum zit ipv een horloge forum. In een vorig topic werd bijna evenveel tijd besteed aan het woord ‘vermits’ dat ik gebruikte dan aan het Svend Andersen uurwerk :slight_smile:

1 like

Daar is een apart topic voor, het taalnazi topic, bereikbaar vanaf TL-2.

1 like

Helaas kan ik weinig zeggen over de kwaliteit van de afwerking aangezien ik deze nog nooit in het echt heb gezien. Verder ken ik de ontwerper en het bedrijf wat de afwerking doet persoonlijk, beide personen heb ik hoog zitten, dus ik verwacht dat er weinig op te merken valt over de afwerking. En op de fotos met de vergroting die gebruikt is zullen altijd imperfecties naar voren komen, ook bij mijn uurwerken.

Maar zover ik op de fotos kan zien ziet de afwerking er erg goed uit!

Buiten dat zullen er altijd kleine imperfecties naar voren komen bij het platen van de onderdelen. Dat is ook de reden dat ik hiermee gestopt ben en overgestapt ben op materialen die niet oxideren.

9 likes

Dankjewel voor de info @helaasweermijnloginvergeten.
Fijn dat je iig tijd hebt willen investeren…

Zo jammer van de andere zure reacties.

Chapeau…Zo zorgen jullie er iig voor dat anderen straks geen informatieve stukken willen/durven schrijven.

Niet iedereen bezit dezelfde schrijfvaardigheden.

3 likes

Stefan,…
Deze 2 heren bedoel je dan :wink:

1 like

Imho kwam er niet veel kritiek op de schrijfvaardigheden van TS. Wél op het inzetten van een AI bot om tot een onpersoonlijk en smaakloos lapje tekst te komen.

3 likes

Soit…

Maar iemand daarom zo neer te sabelen vind ik niet ok. Het is de toon die de muziek maakt. :wink:

Als iemand een slecht taalgevoel heeft ( ik zeg niet dat de TS dit heeft ) dan kan A.I. wel uitkomst bieden.

Zou iemand dit dan kenbaar moeten maken, misschien ja, naar misschien loopt iemand daar niet graag mee te koop.

Gewoon mijn gedachten.