flowert

Hiermee een duim omhoog voor flowert :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, een aanrader!

Fijne zaken gedaan met Wouter, dikke aanrader!
Snelle afhandeling en erg prettig contact :+1:

1 like

Na wat zeuren van mijn kant Wouter zover gekregen zijn Grand Seiko aan mij te verkopen. Is hem gisteren even langs komen brengen. Gezellige en nette kerel en een prettige en vlotte communicatie! Helemaal top dus.

Niet echt iets gekocht, maar ik was op zoek naar het blad Tempus en Wouter was zo vriendelijk om de moeite te nemen het blad op te sturen en zelfs zorg te dragen voor de postzegels :sunglasses:. Vriendelijke, vlotte en heldere communicatie. Helemaal top!

Horloge overgenomen van @flowert . Prachtig horloge, supersnel geleverd en aangename communicatie. Wat wil een mens nog meer ? Dank, Wouter.

1 like

Goed contact, betrouwbaar lid. Dikke :+1:

1 like

Sluiting verkocht aan Wouter en een snelle en duidelijke deal! Top!

1 like

Mooi horloge overgenomen van @flowert. Snel geleverd en zeer goed verpakt. Wouter is een aanrader.
Groet. Richard

1 like

Prachtige klok overgenomen van @flowert echt een plaatje.
Zeer flexibel, top communicatie, zeer fijne en persoonlijke overdracht.
Zou zo weer zaken doen met hem, helemaal top!
Dank Wouter!

1 like

Alweer bijna vergeten…
tijdje terug een horloge verkocht aan @flowert.

Zeer correct en sympathiek verlopen.

Met Wouter kun je 100% veilig zaken doen :+1:

1 like

@flowert heeft vandaag een klok van mij overgenomen. Communicatie ging snel en goed. Stipt nauwkeurig op afspraak en gezellig met bak koffie over horloges gesproken. Aanrader! En veel plezier komende dagen met je aankoop. :ok_hand:

1 like

Vorige week n horloge van @flowert overgenomen. En wat ik van te voren nav wat eerdere contacten al dacht werd helemaal bevestigd: Wouter is 100% betrouwbaar en n ontzettend prettig lid om n horloge van te kopen. :+1: :+1: :+1:

1 like

Zonet de Tag Heuer van @flowert overgenomen en ik kan de commentaren hierboven alleen maar beamen: top kerel, goeie afhandeling en eerlijke prijs. Aanrader! :+1:

1 like

Een prachtige Omega Constellation overgenomen van Wouter. Horloge voldoet volledig aan de verwachting. Was leuk je te ontmoeten @flowert, altijd nieuwsgierig naar de persoon achter een forum avatar! :grin: Kan iedereen aanraden met je zaken te doen :+1:t2:

1 like

Met @flowert een erg leuke deal kunnen maken. Snelle communicatie en bombproof verzonden :+1: Dikke aanrader

1 like

Horlogegereedschap aan @flowert verkocht. Een hele vlotte deal, fijne communicatie, geld supersnel overgemaakt. Fijn zaken doen met dit HF lid. Nog bedankt!

1 like

Net een horloge overgenomen van @flowert. Top communicatie, goed verpakt geleverd en horologe precies als beschreven. Zeer prettig zaken doen met Wouter :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @flowert
Eerlijke heerlijke deal en fijn contact. Bedankt Wouter :+1::smiley:

1 like

Wederom weer prettig zaken doen met @flowert. Voor de tweede keer een Constellation overgenomen bij mijn hofleverancier! :upside_down_face: (deze blijft :innocent:) HF op z’n best!

1 like

Bedankt voor de blauwe SARB @flowert!

Het was weer een vruchtbare deal.

11 likes