Deal gemaakt met @flowert. Vlotte betaling, prettige communicatie en een berichtje bij binnenkomst. Aanrader dus.
Stukje gereedschap gekocht van @flowert. Vlotte communicatie, snel verzonden. Prima zaken doen met Wouter, aanrader.
Gratis bandje gekregen van @flowert. Man van zijn woord. Gezellig koffie gedronken en over onze hobby gebabbeld.
Ik zou zo weer een gratis bandje van hem aannemen.
Prima zaken doen en goede communicatie.
Van Wouter @flowert een Omega vlindersluiting overgenomen.
Communicatie was top en snel waardoor ik snel kon betalen en de sluiting erg snel binnen was, en goed verpakt!
Bedankt!
Goeie vent die flowert!!
Recent een horloge van hem overgenomen. Even een bakje koffie gedronken bij hem op kantoor. Was leuk! Communicatie en overdracht lekker snel en moeiteloos. Thanks
Moonwatch Only boek overgenomen van @flowert
Top communicatie en top verpakt. Zeker een aanrader om iets van hem te kopen.
Nogmaals bedankt!
Alweer een plus voor flowert.
Ik was op zoek naar een timegrapher, advertentie geplaatst.
Vrij snel kreeg ik een respons van flowert, deal was zo gemaakt.
Erg vriendelijke en snelle communicatie, ook erg vlot en correct verzonden!
Oh ja, het product was ook zoals beschreven, in top staat!!
@flowert, bedankt !!
Een tijdje geleden een mooie Accutron overgenomen van @flowert. Is heel prettig en fijn verlopen! Aanrader!
Vanmiddag bij @flowert een mooie Seiko opgehaald. Ondanks de Corona maatregelen toch een prettige deal weten te sluiten! Nogmaals bedankt voor het mooie horloge Wouter en de volgende keer doen we zeker even een bakkie!!
Vandaag @flowert zijn Elma ‘restauratie project’ over mogen nemen voor een vriendenprijsje. Wouter is een top gozer waar je met een gerust hart iets van over kunt nemen… Bedankt voor de gunfactor en de machine in topstaat
Kreeg een bericht van @flowert omdat ik op zoek was naar een watch roll. De deal was snel gemaakt en wouter stuurde hem direct op. Erg fijn zaken doen!
Prachtige Connie pie-pan van @flowert gekocht.
Vlotte afhandeling,en goed en snel verstuurd.
Top!
Super fijne ervaring met @flowert!
Vandaag de GMT overgenomen onder het genot van een bakje koffie. Wouter, nogmaals dank voor de gastvrijheid en het horloge uiteraard.
@flowert is de huisleverancier van Connies blijkbaar hier op het forum
Zonet ook een prachtige C-shape mogen ontvangen, perfect zoals beschreven en stevig verpakt! Topper
@flowert verkoopt alleen maar mooie Omegas blijkbaar. Met kleine inruil een mooie Dynamic over kunnen nemen. Snelle deal en perfecte verzending. Het is geen verrassing meer, maar handelen met Wouter is top.
Omega Geneve overgenomen van flowert.
Mooi horloge, stipte levering. Aanrader, Yves is heel tevreden.
Fijn zakendoen met Wouter! Prachtige Rolex OP overgenomen na een snelle deal