flowert

Technos automaat overgenomen. Uitermate goed verpakt verzonden. Tof horloge.
Bedankt!

1 like

Dankzij @flowert weer een echte Speedy in huis!
De koop was prettig, open en snel.
Heerlijk toch dat ik hier allen positieve ervaringen heb; ik twijfelde terecht dus ook niet over deze koop.
:100: %!

1 like

Onlangs van @flowert een mooie watch roll overgenomen.
Alles was netjes verpakt & snel verzonden.
Het item was precies zoals beschreven.

Zeker een aanrader!

1 like

Prima deal op afstand met @flowert gesloten. :+1:

1 like

Vandaag bij Wouter, onder het genot van een koud glas koffie met koolzuur, een horloge opgehaald.
Snelle en eerlijke deal, prachtig horloge, uurtje kletsen over de hobby met een echte liefhebber. Absolute aanrader, heel graag tot een volgende keer!

1 like

Vandaag een mooie Oris ontvangen van @flowert. Heel goed verpakt, snel verzonden en een heel aangenaam contact. Bedankt!

1 like

Zojuist een fantastische Pie Pan Constellation opgehaald bij @flowert . Wouter, dank voor het leuke gesprek en het prachtige horloge!

2 likes

Onlangs een Omega-bracelet voor mijn Speedmaster overgenomen van @flowert. Vlot contact, soepele deal, snelle verzending, goede verpakking en de band voldoet aan de omschrijving. Kortom een aanrader!

:star::star::star::star::star:

1 like

Ik heb zonet een Oris van @flowert overgenomen… zoals gewoonlijk weer top service!

Perfect zoals omschreven, goed verpakt en vliegensvlug verzonden. Een topkerel dus, aanrader!

Bedankt weer en ongetwijfeld tot de volgende! :pray::wink:

2 likes

2025 Gaat hier gewoon verder volgens de HF-traditie; horloge-verkoop aan @flowert verliep 100%.
Snel en sympathiek, aanrader dus :ok_hand:t3:!

1 like

Zeer gastvrij ontvangen, leuk gesprek gehad en mooie vintage Rolex overgenomen. Aanrader!

2 likes

Boek verkocht aan @flowert aka Wouter, meteen betaald Top. Zeker een goede partij om zaken mee te doen :+1:

1 like