FOKit Watch Roulette! (Forward Or Keep it)

And we’re good to go! Leuk man.
Ben benieuwd wat @pverstraten van de Casio vindt en of ie blijft of niet.

Lucky nr 3 :slight_smile:

Ik heb de volgende FOKker ook al een idee van. Komt eind volgende week waarschijnlijk (heb ik een dag of 4-5 getest)

Het wordt dus iets anders. Spannend…

Leuk initiatief, alleen bij de koffer is het idee dat je een horloge aanbied van dezelfde waarde. Is dat hier ook het geval?

Stel, niemand wil meer, blijft het horloge dan steken? Of gaat hij door naar de oorspronkelijke aanbieder?

Huh wat veel vragen. Ga terug naar start? :wink:

image

3 likes

Je hebt gelijk… iets met aanvullende spelregels… :flushed:

1 like

Jaja, ik heb er over nagedacht :sweat_smile:
Als een horloge blijft steken dan zet ik een Joker in om de boel weer op gang te brengen, daar heb ik al een idee voor, er is namelijk nog wel een horloge dat ik graag wil proberen. Het vastgelopen horloge neem ik dan terug.

2 likes

Ik hoop dat het horloge zelf dan niet is vastgelopen. :slight_smile:

Dat is niet te hopen nee!

Het FOK horloge is onderweg, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen!

2 likes

De ‘FOKker’? Sorry ik ben in een recalcitrante bui. :sunglasses:

1 like

Yes! En aangezien dit de eerste is, zou je kunnen zeggen dat dit de mother-FOKker is!

8 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

@pverstraten Hoe bevalt de Casio? Gooi d’r eens wat plaatjes in.

2 likes

Gisteren binnen gekregen. Vandaag 1e dagje. Gelijk gezet met de atoomklok om te timen. (Datum stond een dag verkeerd :wink: dus goed excuus).


Eerste indruk: goede kwaliteit, mooie, strakke kliks van de bezel. Haat echter aan de NATO… Daar is hij te zwaar voor. Nog een paar daagjes proberen en dan komt hetgeen ik aanbied. Tot nu toe is de kans dat dat iets anders is ongeveer 90%

5 likes

Ok spannend. Ben benieuwd.

De nato kon ik ook niet aan wennen. Wel met een nato waar ik de overbodige extra lus vanaf heb gesneden trouwens.

Ben benieuwd wat je gaat aanbieden!

Ik heb zitten twijfelen om deze aan te bieden: Een leuke automaat, met een bijzondere kast en formaat. En hiermee ongetwijfeld niet ieder zijn ding, zeker niet als je ook nog merkgevoelig bent.

Maar aan de andere kant: doel was (mede) om horloges voor aanschaf even geprobeerd te hebben om te kijken of het überhaupt wat voor je is. En dat geldt zeker voor deze. Ik heb hem om precies deze reden een keer aangenomen als inruil, heb er een stoere massieve band aangezet (alleen al als je andere 23mm horloges hebt een reden om deze te willen!), maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat eigenlijk vooral het Romeinse cijfers me tegen staat. Verder, ondanks het merk, echt wel een leuk horloge dat prima op tijd loopt.

En nu denken jullie vast: Jeeeeee, wat een gel*l, kom nou maar met die foto’s en dan beslissen we zelf wel. Dus bij deze:







Een echte Emporio Armani AR4225, gekocht bij Juwelier Citroen in Rijswijk om 1e kerstdag 2009.

Mocht mijn verhaal nou niemand overtuigd hebben, dan hoor ik het wel :slight_smile:

3 likes

Ai, ik sla deze ronde over. De vierkante kast, open heart dial en de Roman numerals doen het voor mij niet.
Buiten dat ben ik de “modemerken” inmiddels een beetje ontgroeit. Heb er veel gehad en m’n eerste “serieuze” horloge was ook een Armani. Die tikt na 12 jaar nog steeds vrolijk door en de kwaliteit is echt niet verkeerd. Draag hem al lang niet meer maar hij heeft laatst nog wel een batterijwissel gehad. Ik kan er geen afscheid van nemen haha.

1 like

Ook niet mijn ding, maar misschien lijkt iemand anders het wat!

O ja, door het formaat is het er wel een voor flinke polsen. @Chillekasper? @Provocatione?

3 likes