FOKit Watch Roulette! (Forward Or Keep it)

Fijn dat je aan me denkt man! Maar een vierkante kast kan me niet zo bekoren, plus dat ik alles moet verantwoorden aan de freule, die vind dat er de laatste maanden wel genoeg geld naar horloges is gegaan…

1 like

Dat ding doet me ergens aan denken maar ik kan haas niet bedenken wat ik er nou precies in cie… :thinking:

2 likes

Ik zie haas geen verschil :v:t3:

2 likes

Las over jouw grapje heen. Nu is de mijne niet meer leuk :smirk:

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe dit horloge in het echt is. Het is denk ik niet iets wat ik zelf zou uitkiezen, maar dat het wel leuk is om op zijn minst geprobeerd te hebben.

1 like

Leuk! I will count you in! @Richz1986 Doe je ook mee? Dan nog 1 iemand. :slight_smile:

2 likes

jazeker :ok_hand:

2 likes

We zijn weer een aantal dagen verder, zonder veel enthousiasme helaas.
En dat terwijl het toch echt een leuk horloge is!

Laten we de uitdaging dan maar eens aangaan. Voor de daredevils!
Een alternatief zonder foto’s.
Van een bekend Chinees merk, met een Miyota automatisch uurwerk, 42mm, saffier, centrale seconde en datum. Nagenoeg ongedragen. Type: dresser, donkere wijzerplaat, géén hommage!

Omdat het eerste aangeboden horloge de “echte” FOKker is, telt deze in de door @discobot te bedrijven statistiek voor 2. @discobot zal dus met twee dobbelstenen gaan gooien: De eerste is voor de gelukkige ontvanger. De tweede voor het horloge waarbij 1,2,4,5 voor de Armani zijn en 3 en 6 voor het “geheime” horloge.

Wellicht dat er zo meer liefhebbers zijn?

A.s. zondag 20.00 zal ik de winnaar sowieso bekend (laten) maken door @discobot. Dus ook als er niemand meer bij komt.

2 likes

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…

Dat was denk ik niet de bedoeling toch?

Dus geldt de volgende regel:

Maar @WernerManuel heeft een backup als het goed is. :smiley:

3 likes

Ik denk niet dat dit gaat werken. Sowieso is het al anders als de vooraf bepaalde “spelregels” die je niet zomaar kunt wijzigen zonder met de topicstarter te overleggen.
Met deze manier van dobbelen is de kans nog steeds groot dat je de Armani krijgt.
Wat als iemand zich wel heeft opgegeven maar de Armani niet wilt? Of de Chinees maar alleen als ie hem van te voren mag zien?
Om de kans op gezeur of scheve gezichten te voorkomen wil ik voorstellen de topicstarter dit “probleem” op te laten lossen. Anders krijgen we straks weer een topic vol met welles/nietes en gewijs naar elkaar.

2 likes

Haha, tja, je kan natuurlijk een ander horloge aanbieden, maar ik zou zelf niet snel voor een geheim horloge kiezen.
Als iemand daar wel voor kiest en iets krijgt waar hij niks mee heeft, en vervolgens wil niemand hem, dan krijgen we dezelfde situatie als in het KOFfer topic. En het hele idee van dit concept was om die valkuil te vermijden.

Vandaar ook dat ik had bedacht, als er niet veel animo is, zet dan opnieuw het eerste horloge in. Als het goed is dan hebben @GiveMeYourDough en @Richz1986 daar nog steeds interesse in, en ik wil zelf ook wel meedoen. Ik gooi dan iets anders in de strijd, als ik hem terug krijg.

3 likes

Dit is wel een goed idee.

No thanks :smirk:

Als de Casio terugkomt dan doe ik wel mee.

2 likes

wat het ook word ik doe mee!
Vind ook dat het wel een horloge moet zijn met animo! Zonde als dit super leuke initatief spaak loopt.

2 likes

Nog even om misstanden te voorkomen:

Het lijkt mij dat er te weinig animo is voor het aangeboden horloge en de Casio weer aangeboden moet worden toch?

2 likes

Of er wordt een ander horloge aangeboden (mét foto) om te kijken of daar dan wél vier gegadigden voor zijn.

2 likes

:+1:

1 like

:+1:t3:

1 like

Nou @pverstraten, ik ben benieuwd wat het gaat worden, de Duro of toch foto’s bij de mysteryFOKker?

3 likes

Jammer dat mijn voorstel niet op prijs gesteld werd. Dan bewaar ik de mysterie toch voor een andere gelegenheid. Ik kwam namelijk nog wat anders tegen.



Life’s great!

Een LG Urbane smartwatch. Gekocht om eens te proberen, en ook best wel grappig om met verschillende watchfaces te werken.

Werkt met iedere (recente) android phone. iPhone volgens mij ook. Maar kan ik niet testen.

2 likes