FOKit Watch Roulette! (Forward Or Keep it)

Ik sla deze ronde over. Een smartwatch is niet echt mijn ding.

Ha! Dat zou ik nou best eens willen proberen, ik doe mee!!

smartwatcht lijkt me ook leuk om een keer te proberen :+1:

We hebben nog niet echt een groot publiek te pakken met dit topic. Of zou men hier (op het HF) bang zijn voor smartwatches?

Hopelijk komt er vandaag nog iemand bij, anders moeten we maar eens kijken wat we doen.

1 like

Persoonlijk vind ik het wel prima om er toch vanavond een slinger aan te geven, omdat ik, wanneer ik als eerste aan de beurt ben, ik een plan B heb als er vervolgens onvoldoende animo is.

Wel inconsequent en tegen de regels, daar ben ik me bewust van, maar hé, het is mijn project :crazy_face:

Wat vinden jullie?

2 likes

@pverstraten ik ben van mening dat je een gelijkwaardig horloge moet aanbieden waar mensen echt in geïnteresseerd zijn. Die Armani is helaas niet mijn smaak. Denk daarom dat beste is om gewoon die Casio door te sturen. :slight_smile:

1 like

Haha @Chillekasper, daar waren we al uit! Inmiddels is er al een “geheim” horloge geweest, waar niet echt interesse voor was, en vervolgens een LG Urbane Smartwatch, zie post 60.

Dat lijkt mij wel wat om te proberen en @Richz1986 ook wel.

Speel je ook mee voor de smartwatch @Chillekasper?

1 like

Het is echt wel een gelijkwaardig horloge. Het plaatje van @pverstraten doet geen recht aan de smartwatch.

Dat is subjectief.

Ook daar moeten dan minimaal 3 gegadigden voor zijn.

2 likes

@Chlorophyl, volgens mij had @Chillekasper het nog over die Armani.
Ik vermoed overigens dat de waarde van de Armani hoger is dan die Casio, alleen moet dat wel net je smaak zijn.

1 like

Aha ok. Maar de Foto is die LG smart watch? Zo op de foto die jij nu deelt ziet hij er echt niet slecht uit.

@WernerManuel : Ik has het idd over de Armani.

Ja dat is het horloge dat Paul aanbiedt.

Zo op de foto van Paul ziet het er suf uit. Die jij deelt geeft een betere impressie. Kijk daar ben ik dus ook benieuwd naar.

2 likes

Hier een video review:

Het is niet het nieuwste van het nieuwste model maar ik denk heel geschikt om eens te proberen of een smartwatch iets voor je is.

2 likes

Eerlijk, lijkt deze LG smartwatch een prima opvolger. Ik doe nu alleen niet mee omdat ik geen inruilers heb.

Al die zuurpruimen hier, die steeds afhaken. Een mistery watch lijkt mij nog steeds leuker.

Zo lang het horloge geen seiko skx, orient daydate of dergelijk is zal er weinig animo zijn. Is er een skx, wil iedereen die, en komt er vrijwel zeker een horloge met minder animo, waardoor de skx weer door moet.

Zonde…

2 likes

Als er meer dan drie aanmeldingen zijn, dan kan de skx gewoon worden omgeruild hoor. :wink: Die hoeft niet per se door omdat er ‘minder animo’ voor de vervanger is.

Ok, je hebt waarde en waarde. Een horloge kan misschien prijstechnisch gezien duurder zijn maar als het 10 jaar oud is en de staat van onderhoud is onbekend is het voor mij niet interessant. Zodra een horloge van deze prijsklasse onderhoud nodig heeft is ie eigenlijk financiel afgeschreven.
Maar volgens mij zijn er meer dan 3 gegadigden voor de smartwatch dus ik zeg: spin that shit!

1 like

Waarom lees ik dan de discussie steeds gaande en is er nog steeds niets geflippert. Duurt lang! Rol die dobbelsteen.

Ik doe niet mee omdat ik al meerdere smartwatches heb gehad. Maar bij een mystery watch doe ik vrijwel altijd mee.

1 like

Ik weet niet hoe deze opmerking zich verhoudt tot mijn bericht, en ik maak uit het woord ‘dan’ op dat die zich er wel toe zou moeten verhouden. :thinking::stuck_out_tongue: Ik wijs er alleen maar op dat minder animo voor de vervangende FOK dan voor de te vervangen FOK niet betekent dat de oude FOK weer moet worden doorgegeven.

Ja, welke is het nou? :joy:

Daarvoor zit je in de verkeerde draad. :wink:

Ik had eerlijk gezegd nog niemand hier herkend als zuurpruim. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik doe mee. Jullie hebben mij overtuigd

1 like

Dit volg ik niet helemaal. Het lijkt me juist dat dat soort populaire horloges hier thuis horen. Ik zou niet snel een Orient day date of Bambino kopen, of een Vostok, of een vintage Raketa, maar zou ik wel graag uitproberen!
En als je iets goeds door te geven hebt, mag je het desgewenst houden.
Plus als je een horloge erg leuk blijkt te vinden, kan je toch zelf een nieuwe kopen en de FOKker doorgeven? Als je niks anders aan te bieden hebt bedoel ik?

Anyway, het wachten is geloof ik op @pverstraten om te dobbelen!

2 likes