Hulde kerel, dat is toch een knaller!
Thanks, zo denk ik er ook over, we zullen zien.
Iemand moet F…ing de “trekker over halen”
Te##ing wat een gaaf model.
Ziet er heel ‘jacked’ uit.
Ben benieuwd naar de foto’s.
Check !!!
We gaan het meemaken. Hi hope’s wat dat betreft
De bestelling ging als een scheermes door warm boter? 
Check. 
Het is gewoon een mooi horloge, maar dat vond ik toen ik al de eerste Formexen nieuwe stijl zag.
Veel (voor) plezier er van!
We gaan het zien.

Kan ik niet over oordelen. “first contact”
Merci
Ik hoop dat je gelijk hebt
Voor mij,
een sprong in het diepe!!
Bijzonder fraai 
Wanneer verwacht je 'm binnen te krijgen?
Ha Roel
Merci. Hij is al binnen, en is zeer fraai.
Momenteel ben ik een lang weekend aan de Belgische kust, en zet nu pas sinds dagen de Laptop ff aan.
Hi Elfred,
Ben benieuwd naar de foto’s!
Geniet van je weekend 
Ook zeer benieuwd!
Doe ns gauw die doos open dan 
Doos open.
Bij deze dan.
Sorry voor al het stof dan maar.
En tjeemig
, wat een haarlijntjes kan je al oppikkken in een ruim een week. 
Desalniettemin een zeer prettig dragend horloge.
Met wat schakels er uit komt 'ie in mijn geval op 177 gram.
De 60 kliks bezel draait vloeiend, maar ff anders t.o.v. een 120 kliks versie. Uitlijning is goed, ook wat betreft de de wijzers.
De kroon heeft een lekkere lange schroefdraad. Daar hou ik wel van.
De wijzerplaat is een sunray versie en verloopt van zwart naar zilver afhankelijk van de lichtinval.
Indices zijn bovenop geborsteld en de schuine flanken gepolijst. Wijzers idem.
Lume is blauw. Na een fel led lampje erop knalt het er lekker uit om daarna vrij vlot minder te worden. Maar gek genoeg blijft het wel de hele nacht goed afleesbaar.
De band is zeer soepel, en de sluiting (2.8 cm lang) is goed uitgevoerd en met een snelverstelling van zeven stappen wat terecht komt op ruim 1 cm verstelling
Het uurwerk is een Selitta 300 top uitvoering. COSC chronometer. In mijn geval loopt 'ie 2.6 sec. in de plus per dag. Nice 
De kast vorm kan je mooi vinden of niet. Wat wel lekker is is de hoogte ervan. Met 11.4 mm is die best “dun” voor een 'n 300 meter duiker. Dus echt een winterduiker die gemakkelijk onder je mouwen duikt. 
Thanks for watching again.
Mooi hoor.
Veel plezier ervan.
De één zegt “balans in het kast ontwerp”. Een ander meld dat daarin een Coronananobot checker zit. 
Gaaf Elfred!
Met een beetje forse pols is dit echt een aanwinst 
De verstelling lijkt me super trouwens…
Geniet ervan!
Merci Roel !
Toch kan 'ie ook goed op een wat kleinere/smallere pols. Lug <-> lug is maar ca. 48mm met behoorlijk naar omlaag wijzende lugs.
Met een stalen band wil ik eigenlijk niet anders meer. Als je daar aan gewend ben wil je niet meer terug, is mijn opinie.
Dank je , ga ik doen.

Ik ben fan. Hoe langer ik ze bezit hoe meer ik besef dat de Reef een toppertje is. ![]()
Afwijking +2 per dag zonder speciale posities of toeren uit te moeten halen.
COSC SW300 met degelijke reserve de marche.
Super afwerking. Quick release. Fijn afstelling rubber bandje. Het is niet te geloven dat dit allemaal kan voor die prijs.
Ja, als het van China mag komen dan wel uiteraard. Maar dit is Swiss made. Daar werken ze niet voor peanuts. Straf! ![]()
Nadeel? Ja toch eentje, ze toont klein voor een 42mm. De bezel zelf is maar net 41mm en dat merk je heel goed.
Wil jij ook zo één? Buitenkans :