In 2014 is er een forumdag geweest in Den Haag
Dit topic om te peilen of er interesse is in nog zo een dag in 2019. 2018 is bijna ten einde en het vergt toch voorbereiding,
Mijn voorstel is om drie juweliers te bezoeken.
Schaap en Citroen, Steltman en Van Willegen.
Met name bij Juwelier Steltman kan men zich vergapen aan horloges van oa Nomos, Brequet, JLC, IWC en uiteraard ook PP. Ook is er assortiment van Cartier en Baume en Mercier etc
Schaap en Citroen kan men oa Rolex bezichtigen
Bij van Willegen is er een groot assortiment van oa Breitling Omega, Tissot, Rado, Tag Heuer en Oris.
Op loopafstand is er ook een grote Apple Store in de passage. Voor de Apple Watch fans
In het centrum zijn er voldoende etablissementen om de inwendige mens te versterken voor een kop koffie en lunch en of diner.
Misschien dat het mogelijk is om nog een lezing te organiseren maar dat moet nagevraagd worden.
Dit zou dan eerder lukken bij Steltman en van Willegen schat ik in.
Ideaal is naar mijn mening om de forumdag op een zaterdag te houden, maar dan is het vrij druk in de respectievelijke winkels.
Even een poll om de interesse te peilen.
Hebben jullie suggesties om deze dag in te vullen geef dat dan aan.
Ik kan het helaas niet alleen organiseren ivm mobiliteits problemen. Een tweede organisator stel ik dan zeer op prijs. Dan contact leggen met de AD,s en een leuk programma samen stellen.
Geef dan ook aan of er behoefte is aan lunch en of diner. Ook een indicatie van het maximaal te betalen bedrag. Men kan niet in andermans portemonnee kiijken.
Parkeren in centrum Den Haag is lastig en ook vrij kostbaar. Met openbaar vervoer prima te bereiken overigens. Wellicht kan ook ergens anders in Den Haag een verzamelpunt gepland worden. Dan met openbaar vervoer naar De Plaats. Ergens waar parkeren goedkoper en makkelijker is.
Bij een grote opkomst eventueel opsplitsen in groepjes. Zou ook een mogelijkheid zijn.
- Ik heb interesse om deel te nemen aan de forumdag
- Ik heb geen interesse om deel te nemen aan de forumdag
0 stemmers
Fijne zondag zondag iedereen!