Foto van je horloge locatie

Ik trap af met in mijn geval:

een prachtig prive huis in Key West. Ben hier, met mijn sub, voor een paar dagen als een van de locaties op mijn "USA south east 2019 " rondreis. Op de andere plaatsen ( Atlanta, Nashville, Memphis, New Orleans, Cape Canaveral enz) ben ik het telkens vergeten :sweat_smile:

Plaats hier dus een foto van je horloge met zijn locatie. De plaats hoeft niet spectaculair te zijn, mag ook het verhaal erachter te zijn! Zolang het een foto met een horloge is, is het al eigenlijk spannend genoeg :joy:

Gr Erik

6 likes

Ja leuk, de locatie.
Ik zal mijn track and trace erbij doen die heeft ook een locatie.

Telt dat ook?

9 likes

Sorry mensen, ik zit hier aan de ikea eettafel ontbijt met cornflakes weg te tikken in een jaren 30 bovenwoning in een heel gewoon Hollands stadje, horloge van krap 140 euro om de pols, zónder tweede telefoon om een foto van de locatie op de andere telefoon te kunnen maken, tussen de happen door een bekend liedje van Armand zingend…

38 likes

Toen ik er op klikte dacht ik al dat het geen SKX007 op Texel (no offence @koekoek) zou zijn. :upside_down_face:.

Na ‘show je Rolex’, ‘show je dikke auto’, ‘show je dure stereotoren’, ‘show je dikke motor’, ‘show je carbon racefiets’, ‘show je grote tuin’ nu ‘show je dure trip’? :joy:

23 likes


Nu ik type is waar ik heen wijs mijn locatie.

In mijn bussie op naar de volgende klant, jahoeeeeeeeee.

Schaijk is de beste man vandaag te vinden.

5 likes

Ik zit op HF :wink:

5 likes

Het is ook nooit goed hè jongens?

@E.vdL ik steun je. Als er binnenkort een “Foto van je horloge locatie 1-2-3-4-5” komt, lach ik jullie als early adoptor zijnde uit.

Groeten uit Alanya.

10 likes

In mijn geval ben ik op een lelijke omheinde plek bij een bosrijk /industrieel gebied in het mooie Brabant.

Met mijn Casio ga ik straks naar de parkeerplaats, kinderdagverblijf en vervolgens naar de Jumbo op mijn “dagelijkse sleur 3-6-2019”. Op andere dagen van het jaar vergeet ik vaak de locatie te vermelden in het wat-dragen-we-vandaag topic of een foto te plaatsen.

Gr Dennis

3 likes

Ho. Ik vroeg ook om balkonnetjes. Die zijn gezelliger dan een lap marmer met een betonnen hek eromheen, om de jacuzzi die ze 2 x per jaar gebruiken.
Maar niemand durft dat nu nog te posten blijkbaar :tired_face: na alle kasteelheren en dierentuin-eigenaren.

8 likes

In Frankrijk aan lac leman op de vlonder

9 likes


Op de motor ergens in het midden van Nederland.

9 likes

Locatie van mijn horloge hedenmiddag.


Kiekeboe!

7 likes

Big Ben als achtergrond was inderdaad toepasselijker geweest…

7 likes

Leuk topic. De leukste foto’s zijn toch die met een verhaal. Het horloge als onderwerp is uiteraard leuk, maar zeker met een leuke achtergrond.

Dankje voor het bedenken.

1 like

Aangezien sommige het niet kunnen verdragen en flink wat afgunst hebben en /of jaloers zijn gezien hun reacties Een foto van je (instap )Rolex op de bank in je saaie grijze jogingsbroek is ook op een gegeven moment saai dus eens wat anders als elke dag boerenkool is ook wel eens leuk. Ik geef niks om een groot huis of duren auto. Ik geef mijn geld liever uit aan reizen. Dat ik daar dan foto’s van plaats is normaal. Echter sommige reactie hier vind ik dan weer jammer.

bij deze nog een foto!

En nee, ik doe het niet voor de likes. Het gaat mij erom dat ik weer een foto van mijn horloge deel! Ik vind hem namelijk geweldig! En ja smaken verschillen :sunglasses:

20 likes

Ergens tussen 1940/1945

19 likes

ff naar Geneve dan. Patek Philippe museum !

1 like

Je vergeet de Van Bommels Ide :wink:


Maar eens, in feite een fu topic.
Ik zou zelf ook nooit zo te koop lopen met een giant ecologic footprint.

2 likes

Naja, het is maar hoe je het bekijkt. Echt beschaafd heb je het niet verwoord. Wil niet weten welke footprint jij achterlaat!

Wat dat betreft let ik heel erg op recycling, geen kinderen, huis isolatie, extra zuinige ketel, zonnepanelen geen plastic zakken (ook hier in usa) enz enz

Dan zou bv het auto topic alleen maar gevuld mogen zijn met Tesla’s

Zoals ik al zei, dit is mijn hobby en heb het hier graag over dus laat mij in mijn waarde

Je komt nu een beetje over als een zuurpruim die te diep in het glaasje heeft gekeken deze avond!

Sla gewoon dit topic over als het je niet bevalt!

Weltrusten!

5 likes

Had ik idd beter kunnen doen ja.

En dit is allemaal +1 :+1:

Prettige avond nog.

1 like