Foto van je horloge locatie

Ik heb wel een bijdrage. Mijn oude Seiko 5 in IJsland.

10 likes

Paar dagen geleden boiled crawfish zitten schransen in New Orleans. Lang getwijfeld welke horloge mee mocht op deze trip, maar de rubberen band van de Omega won het van de oyster op de Explorer.

@E.vdL, we zijn op weg in jouw richting :wink: Moeten alleen nog even in Disney stoppen.

8 likes

Dat benoemen van instap rolex is dan weer jammer… Je hebt een prachtig horloge (alleen niet mijn smaak) en dat benoemen van instap rolex maakt altijd zo minachtend over dat waar ik zo blij mee ben (rolex oyster p 36mm)

Edit; het is niet eens dat het niet mijn smaak is, want heb tot 2 x toe de 214270 gekocht en verkocht, maar het is mij te groot en daardoor voelt het niet gemakkelijk. Ze zijn wel degelijk mooi om te zien, maar bij een ander! :+1:

3 likes

Met de GS aan de koffie. Later dan normaal want ik ga straks naar de kapper!

Spannend zeg, zo actief delen wat ik doe. Zou Facebook ook iets voor mij zijn?!

12 likes

FTFY. Wel een beetje meer swag graag. Dat had een veel te hoog grijze joggingbroek gehalte. :sunglasses:

P.S. toch geen instap GS mag ik hopen? :smirk:

11 likes

:rofl:

3 likes

Je ziet de Seiko toch, overkant van het meer is te duur

1 like

Misschien is dat een mooi idee voor een pauperhoekje op het forum waarin we beginnen met het topic:
“Toon je instaprolex”. Dan heb je ook nog een mooi woord voor mensen die er eentje hebben. Gewoon “insta” eraf halen en dan zijn het… prolexen.

6 likes

Haha, ja. Of een ‘wat is jouw excuus dat je nog geen Rolex hebt alias het grote HF losers’ topic. :joy:

4 likes

Nog steeds op een boot met @Batossai beater, hij is inmiddels aardig gehavend(woordgrap) sorry batossai… Maar dat krijg je als je 'm constant om hebt. Zit nu op sicilië, heerlijk weer hier, o. Nog 1 maand en 1 week te gaan en dan weer richting huis. In 4 maanden tijd toch meer dan 16000 nautische mijl, of 30.000 km, afgelegd.

Wat een top horloge is het ook.

13 likes

Best een goed idee, dan heeft het plebs ook een eigen plekje.

Zeg me alsjeblieft dat je ook een stapel vrouwen op die sloep hebt zitten :neutral_face:

5 likes

Niet erg ‘live’ hè, deze opnamen… Of is dat geen voorwaarde voor dit topic…? :smile:

1 like

Ha, dat is zeker waar. Maar:

Ik had de locatie opgevat als ‘een bijzondere locatie’ en niet als ‘waar je nu bent’ :stuck_out_tongue:

2 likes

Die Seiko 5 is bovendien veel te goedkoop en IJsland is veel te weinig exclusief. Een povere inzending. :joy:

4 likes

Zeg dat. @Mafkees post schaamteloos een instapseiko. Genant.

3 likes

Nee :no_mouth:

1 like

Dat gaat voor alles zo’n beetje ja ja…hahaha…

Met een leuk klokkie op een dito locasie…dat is toch niet mis zou ik zo zeggen…

Maar ja, lange tenen, daar doe je niks an :grin:

Heel mooi deze Omega, welk model is dit precies als ik vragen mag?

Ja, best wel beetje mainstream, dat IJsland… :smiley:

Sorry voor de vervuiling… :grin:

Oh ja, en ik kan zo snel geen foto vinden, maar had een Glycine om.

6 likes

Hahaha…Dat doe ik al tijden in wat dragen we vandaag, compleet met geo tag in de Exif data, dus heb ik geen foto van maps nodig. :grin:

Veel plezier daar. Snorkelen op het rif is aan te raden.

1 like