Are you sure?
Ga jij maar eerst dan…
ik kom later wel…of niet…
…we’ll have the chopper out for ya in under twenty
Are you sure?
Ga jij maar eerst dan…
ik kom later wel…of niet…
…we’ll have the chopper out for ya in under twenty
Locatie: Ons bed die verhoogd staat op klossen. Me vriendin staat namelijk op het punt om te bevallen. vliezen zijn zelfs al gebroken:scream:
De enige echte flipflopswatch!
Wow sterkte!!! Laat haar niet je hand vasthouden!
Het is een 176.007 met een 1040 movement uit 1972. Volgens mij het eerste automatic chronograaf movement dat door Omega in de markt gezet is (hoewel eigenlijk door Lemania voor Omega gemaakt).
Dit is wel een leuke site om de verschillende varianten te zien. Calibre1040.com
Ja man, toen ik in Key West was deden we een toertje: eerst met een grote catamaran naar het rif, ongeveer een uurtje. Toen een uur of anderhalf a twee snorkelen, en op weg terug ging de bar open. Drinken mocht niet vóór het snorkelen.
Was een uitstekende dag.
Nou, ik weet niet of je weet wat IJsland per ferry kost, maar vliegen naar een exclusief exotisch oord is meestal goedkoper… Ik kan 't weten; ben 3 x naar IJsland geweest. Per ferry… Kost een mooie nieuwe Rolex per retourtje. Maar ja, een Rolex is niet zo exclusief en zodoende IJsland ook niet…
Maar, eerlijk is eerlijk, die absurde overtochtprijs werd o.a. veroorzaakt door het verschepen van deze combi :
Wie neemt er dan ook de boot? Zo lust ik er nog wel een paar. Als ik met de taxi heen en weer naar Marseille ga is het ook exclusief.
Weer lekker decadent aan het doen? Balkan reisjes zijn natuurlijk wel erg exclusief, geen hond wil dat natuurlijk.
Succes de komende uren en alvast gefeliciteerd.
Hey, boten zijn gaaf hoor.
Zeker. Maar niet ‘Rolex mula voor een retourtje gaaf’.