Jazeker, @Veblen kom er maar in.
Het is inderdaad net of die twee niet bij elkaar horen, met zo’n groot verschil in structuur en uiterlijk. Apart.
Jazeker, @Veblen kom er maar in.
Het is inderdaad net of die twee niet bij elkaar horen, met zo’n groot verschil in structuur en uiterlijk. Apart.
Ook iets centraler, bijvoorbeeld Gelderland of Brabant betaal je voor een woonboerderij ook niet de hoofdprijs. Zitten gewoon nog heel ver onder het miljoen hoor.
Maar de prijzen in de steden zijn vooral van nieuwbouw buitenproportioneel. 4ton is idd precies de gemiddelde prijs tegenwoordig van een nieuwbouw woning.
En dan mag je het eerste jaar in een kale blubberzooi wonen omdat de andere straten in de wijk nog niet af zijn. Je nieuwe parket lekker opgeschuurd door al dat zand wat je mee naar binnen sjouwt. Elke paar dagen je auto wassen omdat die er uitziet alsof je zojuist Parijs - Dakar hebt gereden. Met wat geluk is er na een paar jaar wat groen, na tien jaar iets van een sfeer en sociale cohesie en na twintig jaar iets wat op karakteristieke eigenschappen van een buurtje lijkt.
Heerlijk.
Doe mij dan maar een @FransT balkonnetje aan een oud huis in een leuke sfeervolle stad.
Je kunt ook gewoon in een stadscentrum nieuwbouw kopen. Dan is de infrastructuur al klaar. Maar doe dan die 4 ton maar keer 2. Ik zou persoonlijk overigens nooit in zon nieuwbouw buiten de stad willen wonen. Dan hoor je ook gewoon niet meer bij de stad eigenlijk.
Dan je net zo goed ergens in een gehucht een leuke woning met een lap grond kopen. Beide zijn net zo onpraktisch.
Ik heb ben overigens opgegroeid op een woonboerderij dus ik weet hoe onpraktisch dat is.
Ha Kasper, 1997 heeft gebeld. Of hij zijn BlackBerry terug mag.
Gewoon via een knop af te lezen (wel wat minder nauwkeurig dan de nieuwe rangeman).
“Ergens” tussen de 45 en 60 graden noord en rond de 5 graden oost. Tijd en locatiestamp richting de app op mijn telefoon moet ik ooit nog eens een keer uitzoeken.
Ziet er uit als een portiek in de gemiddelde Haagse wijk. Dus, hoe lang blijf je daar nog brommen?
whatever allemaal, maar heerlijk man die combi! cool!
stoer! heel mooi! is die band origineel?
Tralies voor de ramen ken ik alleen in de gevangenis. Lijkt mij geen sfeermaker in je appartement. Brrr.
Lijkt verdacht veel op mijn horloge
Dat is een stukje van jouw foto. Ik zoomde even in op de tralies op de achtergrond. Ik was bang dat je in de gevangenis zat.
Aha. Nee dat is ons Franse balkon
Dat ziet er niet mega groot uit.
Je weet niet wat een Frans balkon is?
Ik denk ook dat barbecuen een uitdaging zal zijn.