Foto van je horloge locatie

En Patek Philippe

In Miami :smiley:

2 likes

Valt best mee volgens mij. De grotere uit dat topic zijn gelegen in goedkopere gebieden in het land. Daar koop je in de stad niet iets heel bijzonders van.

1 like

Bij veel van die topics is het ook nog eens heel eenvoudig om de exacte adresgegevens te achterhalen doordat er op de foto’s teveel te zien is.

Dat is al ouderwets. Wat denk je van nieuwe of onwetende leden die de geo-tag in de metadata van de foto hebben staan?

Kom eens onder die steen vandaan. :wink:
Die wordt al langer dan een jaar automatisch gestript. :ok_hand:

1 like

Oh nice. Dat heb ik niet meegekregen!

1 like

Zoals hierboven gezegd wordt deze er inderdaad uitgehaald. Maar als iemand een foto van zijn auto op de oprit van zijn huis maakt is het niet moeilijk om te weten te komen waar diegene woont. Ook zonder geo tag dus.

1 like

2 likes

Griekenland. Zonder geotag.

Nah, Utrech

1 like

Klopt, bedoel ook meer dat ik het jammer vind dat er weinig balkonnetjes te zien zijn.
Voor 4 ton heb je een halve jungle ergens in Drenthe of in een stad 4 m2 balkon.

1 like

Ze verwachten hier gelukkig geen code oranje!:wink:

Iedereen alvast een fijn weekend.

10 likes

Van de week twee dagen training gehad in Stuttgart. Helaas vooral saaie kantoorgebouwen van de binnenkant gezien. Dus op de terugweg maar even bij de Moseltalbrücke gestopt om wat plaatjes te schieten. :sunglasses:

7 likes

Die bracelet ziet er op de eerste foto wel heel grof uit, is dat vertekening?

1 like

Poeh. Dat is wel een grote, bonkige en grove bracelet voor zo’n fijnzinnig bescheiden horloge zeg. Zijn er geen andere bracelets voor dit model?

Jazeker!

5 likes

Mijn voorkeur heeft toch zeker de stalen band.

Gefeliciteerd met de babynoob!

1 like

Ik dacht dat hier ook een aansluitende band voor was, ik meen dat ik dat ooit hier wel eens gezien heb. De stalen bracelet spreekt mij minder aan moet ik zeggen.