Foto van je horloge locatie

Kom eens onder die steen vandaan. :wink:
Die wordt al langer dan een jaar automatisch gestript. :ok_hand:

1 like

Oh nice. Dat heb ik niet meegekregen!

1 like

Zoals hierboven gezegd wordt deze er inderdaad uitgehaald. Maar als iemand een foto van zijn auto op de oprit van zijn huis maakt is het niet moeilijk om te weten te komen waar diegene woont. Ook zonder geo tag dus.

1 like

2 likes

Griekenland. Zonder geotag.

Nah, Utrech

1 like

Klopt, bedoel ook meer dat ik het jammer vind dat er weinig balkonnetjes te zien zijn.
Voor 4 ton heb je een halve jungle ergens in Drenthe of in een stad 4 m2 balkon.

1 like

Ze verwachten hier gelukkig geen code oranje!:wink:

Iedereen alvast een fijn weekend.

10 likes

Van de week twee dagen training gehad in Stuttgart. Helaas vooral saaie kantoorgebouwen van de binnenkant gezien. Dus op de terugweg maar even bij de Moseltalbrücke gestopt om wat plaatjes te schieten. :sunglasses:

7 likes

Die bracelet ziet er op de eerste foto wel heel grof uit, is dat vertekening?

1 like

Poeh. Dat is wel een grote, bonkige en grove bracelet voor zo’n fijnzinnig bescheiden horloge zeg. Zijn er geen andere bracelets voor dit model?

Jazeker!

5 likes

Mijn voorkeur heeft toch zeker de stalen band.

Gefeliciteerd met de babynoob!

1 like

Ik dacht dat hier ook een aansluitende band voor was, ik meen dat ik dat ooit hier wel eens gezien heb. De stalen bracelet spreekt mij minder aan moet ik zeggen.

Jazeker, @Veblen kom er maar in.

Het is inderdaad net of die twee niet bij elkaar horen, met zo’n groot verschil in structuur en uiterlijk. Apart.

PP 5167 heeft een aansluitende band.

2 likes

Ook iets centraler, bijvoorbeeld Gelderland of Brabant betaal je voor een woonboerderij ook niet de hoofdprijs. Zitten gewoon nog heel ver onder het miljoen hoor.

Maar de prijzen in de steden zijn vooral van nieuwbouw buitenproportioneel. 4ton is idd precies de gemiddelde prijs tegenwoordig van een nieuwbouw woning.

1 like

En dan mag je het eerste jaar in een kale blubberzooi wonen omdat de andere straten in de wijk nog niet af zijn. Je nieuwe parket lekker opgeschuurd door al dat zand wat je mee naar binnen sjouwt. Elke paar dagen je auto wassen omdat die er uitziet alsof je zojuist Parijs - Dakar hebt gereden. Met wat geluk is er na een paar jaar wat groen, na tien jaar iets van een sfeer en sociale cohesie en na twintig jaar iets wat op karakteristieke eigenschappen van een buurtje lijkt.

Heerlijk. :joy:

Doe mij dan maar een @FransT balkonnetje aan een oud huis in een leuke sfeervolle stad. :sunglasses:

4 likes