Ik doe ook regelmatig reportages op mijn werk, van jubilea en andere recepties. Dan is het logisch dat de kleurtemperatuur van de foto’s ongeveer gelijk is. De eisen zijn dan inderdaad toch iets anders dan bij productfotografie. In het geval van de Subdelta moet je naast de AR coating ook de blauwe plaat mee rekenen.
Begrijp me niet verkeerd. Het zijn prima platen en ik wil je werk niet becritiseren. Daar zijn andere fora voor. Maar dat ene aspect had ik anders aangevlogen.
Ik doe overigens geen parties meer. Geen eer aan te behalen. Wat ik nog wel leuk vind zijn locatiefoto’s.
Perfecte serie dit zeg… erg fraai!
Kan ik je ook voor mijn bruiloft boeken? Wil ik wel graag dat je de kleurtint van mijn rode drankneus consistent houdt.
Prachtige foto’s Stefmeister
Kudo’s voor Stef
Super foto’s weer van een heel gaaf horloge.
@Motormuis
Die leren band is zelf gemaakt?
Mooie foto’s. Voor verkoopdoeleinden zou ik zelf het less is more principe hanteren qua rekwisieten, maar dat is een persoonlijke keuze.
Dit is onmogelijk.
De sensor pikt hetzelfde op als wat de ogen zien.
Als het licht schuin over het saffier glas schijnt,zal je de paars blauwe AR coating zien.
Als je dan toch die foto gelijk in kleur wil hebben met een foto vanuit een andere hoek,zal je moeten fotosoepen,met als gevolg dat alle foto’s wel dezelfde kleur hebben ,maar niet meer waarheidsgetrouw zijn en verre van perfect.
Tuurlijk…dat had ik kunnen/moeten weten.
Ik vind het namelijk een spuugle ehh supergave band.
En dat offer wil je niet brengen lijkt me.
Klopt helemaal, dan moet je je van renders bedienen, dan heb je alles onder controle maar daarvan zie maar weinig mooie voorbij komen. Meestal futloos en zonder sfeer.
En dat is precies wat je mooi hebt toegevoegd. Een stukje beleving van het horloge. Niet de droge plaatjes.
Was ook het verzoek. En dat kun je aan mij overlaten😎
Zo blijkt
Maar het heeft helemaal niet geregend vandaag
Ben je in het buitenland?
Prachtige foto’s
En wat een gave klok! Eind juli gaat kickstarter uhm…van start. Enig idee welke richting ik moet denken vwb prijzen?
Hier regenden de mussen van het dak😎
Vandaar ook die icon…hier ook