Geen afleidingsmanoeuvres, tijd genoeg tot de 21 ste. ![]()
Fotootje maken
Wacht even, geen teamwork?
Geen plan van aanpak?
Geen benen op tafel overleg met teamleden om ideeën te spuien?
Enz enz
Foei hee ![]()
Zijn echte naam is Leroy Jenkins.
Maar, even on-topic: ik zou als ex-Belg graag deze drie woorden nomineren voor meest glorieuze openingszin van een passage in onze taal ooit, door een evenzeer glorieuze Nederlandse literaire reus (letterlijk iets minder reus).
Ambrozijn de nacht.
Verder een flutfoto dus geen ambities om deze te winnen. ![]()
Nog zeer sfeervol ook! ![]()
Alleen horloge ook even nog scherp. ![]()
Afstand nemen, wat inzoomen en diafragma knijpen. ![]()
Aub na deze contest.
Geen ai shit om in te dienen als foto want judgement day is coming ![]()
Gewoon nadenken over hoe je een foto wil nemen, waar en met welke gedachte.
Over mijn foto ![]()
Was een weekendje weg in NL. Had zelf een paar ideetjes al in mijn hoofd verzameld. Iets met Herman Brood of techniek. Toen we de hotelkamer binnen kwamen lag er Hollandse snoep voor de gasten klaar. Paar uur later de foto gemaakt en het idee voor Herman Brood verdween als een dief in de nacht.
Alleen horloge ook even nog scherp.
Afstand nemen, wat inzoomen en diafragma knijpen.
Bewust hoor. Ik wou vooral de zin scherp, en de rest minder. ![]()
Ja logisch.
Pas maar op, jij gaat nog hoog eindigen hier. ![]()
Even een poll om te kijken wat het betere idee is.
- Het gedenkteken in Friesland
- De bouwer van koffiezetters
Ik heb Technivorm heel, heel erg hoog zitten.
Die stenen piemel is goed in beeld gebracht. En de steen met mos + die GS, dat is af. ![]()
Jij hebt dit thema, ondanks problemen met de inhoud, wel lekker naar je toegetrokken he? ![]()
Het is gewoon een geinig thema als je er even langer over nadenkt. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het inzicht geeft in hoe de Nederlander zichzelf ziet.
En identificeer je jezelf wel als Nederlander? Of komen daar ook nog een aantal voorbehouden bij om de hoek kijken?
Jij hebt dit thema, ondanks problemen met de inhoud, wel lekker naar je toegetrokken he

Ik heb Technivorm heel, heel erg hoog zitten.
Ik ook. Mijn beste koffiezetter ooit, en…“handgemaakt in Nederland”!
Ik stel voor, optie 3. Een mooiere foto van die Moccamaster. ![]()
Ja joh zo zie je er misschien uit over 203 jaar, zit die gast nou in een rolstoel met een kruk?
Nog nooit zoveel plezier gehad met een HF fotowedstrijd.
Nooit gedacht, toen ik heel bewust/stiekem mijn BRABANTSE worstenbroodjes plaatste in dit thema als hollands glorie, dat de tegenstelling holland/andere provincies zo ongeveer het hoofdthema zou worden.
Lijkt me oninteressant, zeker voor de lezers hier. Glorieus ben ik zeker niet, dus dat laat ik liever voor de mensen van Technivorm die al vele jaren lang glorieuze machines maken met gedegen voorraden van reserveonderdelen.
Dat gezegd, ik ben Nederlander, dat staat in mijn paspoort.
BRABANTSE worstenbroodjes
Mooie provincie, Brabant. Ik heb liever een saucijzenbroodje, maar de provincie is erg mooi, met leuke steden ook.
goed in beeld gebracht
Je hebt me overtuigd. @Mark41, Vrije Friezen pakken de nominatie: