Zeer onverstandig… i will find you and i will…
nee jk had me wat beter in moeten lezen 🤷
Waanzinnig mooi horloge.
Zo zo. Ik vertrouw er blind op dat jij deze wedstrijd gaat winnen. Met zoveel inzicht, moet je toch mit zwei Finger ins Nase veel beter kunnen?
Die sandwich ga ik wel onthouden. Heb deze week nog genoeg appeltjes te schillen. Eens even overal 2 positieve dingen bij bedenken🤣
Die wijzerplaat
Dank je. Een badkamerselfie ging mij net iets te ver, dus dan maar zo. Ik zeg altijd maar zo: die string past ons allemaal.
kun je nagaan hoe het eruit ziet met een plukje shag er bovenuit
“Wie de string past trekke hem aan”
nice
Hahaha, heerlijk. En scherp gezien. Maar ehhh. Zo kan toch niemand dat lezen man.
Jij hebt tijd teveel, of niet? Ik had niet verwacht dat iemand dat zo snel zou zien.
Het is weggehaald, Maar die abstracte van @ElChueco is tof. Al zou ik me zorgen maken om krassen. Op de lak van de auto, uiteraard. Stoer? Hmmmm.
Dat is niet stoer. Stoer zou zijn als je 'm a la “Will it Blend?” in de mixer gooit en 'm een zwieperd geeft, om daar dan weer een GIFje van te posten. Mijn stem zou je tot in oneindigheid hebben.
Succes!
Ja, heb ‘m er effe lekker overheen getrokken. Zo’ n polyester clamp is echt super makkelijk om te spuiten namelijk.