Fotowedstrijd #31: STOER

De meeste zullen zich dan afvragen wat dat horloge daar doet. :nerd_face::+1:

1 like

Nou zijn er verdomd weinig (eigenlijk bijna niks) dingen die ik echt " stoer " vind, maar mijn kat heeft wel een stoere kop :

Na 74 pogingen moeten jullie het met deze foto doen.

29 likes

Zeer onverstandig… i will find you and i will…
nee jk had me wat beter in moeten lezen :sweat_smile:🤷

1 like

Wie voelt zich nu niet plots wat stoerder als hij met een voorhamer begint te zwaaien?

29 likes

Waanzinnig mooi horloge. :+1:

1 like

Hierbij mijn inzending.

In the Navy! :ship:

18 likes

Origineel stoer!

9 likes

Zo zo. Ik vertrouw er blind op dat jij deze wedstrijd gaat winnen. Met zoveel inzicht, moet je toch mit zwei Finger ins Nase veel beter kunnen?:wink:

Die sandwich ga ik wel onthouden. Heb deze week nog genoeg appeltjes te schillen. Eens even overal 2 positieve dingen bij bedenken🤣

1 like

Die wijzerplaat :star_struck: :ok_hand:

1 like

Dat soort ondergoed dragen en er ook nog voor uit durven komen. Super stoer @anon50762135 :ok_hand:

3 likes

Dank je. Een badkamerselfie ging mij net iets te ver, dus dan maar zo. Ik zeg altijd maar zo: die string past ons allemaal.

1 like

kun je nagaan hoe het eruit ziet met een plukje shag er bovenuit

1 like

“Wie de string past trekke hem aan”

2 likes

26 likes

Haha, na het epistel van @Fate_Amenable_To_Change weet ik niet meer zo goed wat stoer is🤪

1 like

nice

image

1 like

Hahaha, heerlijk. En scherp gezien. :joy: Maar ehhh. Zo kan toch niemand dat lezen man.

Screenshot 2020-11-22 at 16.34.14

6 likes

Jij hebt tijd teveel, of niet? Ik had niet verwacht dat iemand dat zo snel zou zien.

1 like

Je reageert op de verkeerde, maat. Je moet bij @jotun zijn. Die krijgt de credits.

2 likes

Het is weggehaald, Maar die abstracte van @ElChueco is tof. Al zou ik me zorgen maken om krassen. Op de lak van de auto, uiteraard. Stoer? Hmmmm.

Dat is niet stoer. Stoer zou zijn als je 'm a la “Will it Blend?” in de mixer gooit en 'm een zwieperd geeft, om daar dan weer een GIFje van te posten. Mijn stem zou je tot in oneindigheid hebben.

:+1: Succes!

1 like