Fotowedstrijd #31: STOER

Je reageert op de verkeerde, maat. Je moet bij @jotun zijn. Die krijgt de credits.

2 likes

Het is weggehaald, Maar die abstracte van @ErikST is tof. Al zou ik me zorgen maken om krassen. Op de lak van de auto, uiteraard. Stoer? Hmmmm.

Dat is niet stoer. Stoer zou zijn als je 'm a la “Will it Blend?” in de mixer gooit en 'm een zwieperd geeft, om daar dan weer een GIFje van te posten. Mijn stem zou je tot in oneindigheid hebben.

:+1: Succes!

1 like

Ja, heb ‘m er effe lekker overheen getrokken. Zo’ n polyester clamp is echt super makkelijk om te spuiten namelijk. :nerd_face:

3 likes

Stoer genoeg? Hij kijkt wel stoer in ieder geval😇

6 likes

6 likes

Ik vind het moeilijk om iets stoers over zichzelf te vinden, omdat het dicht bij de grens van zelfverheerlijking ligt en anderen het misschien gênant vinden.

Daarom verwijs ik naar iets van iemand anders waarvan ik denk dat het de stoerste uitvinding in lange tijd is, nadat ik het onlangs in onze lokale drogisterij heb ontdekt:
Een conditioner voor zowel paarden als mensen!

Laten we eerlijk zijn, wie van ons heeft niet altijd met zijn paard willen douchen na een lange rit in het park? Alleen al de tijdsbesparing… :yum:

… oh, en niet vergeten om eerst het goede Universal Genève af te doen!

4 likes

En ik maar denken dat @Jotun doelde op ‘69’ als nice :sweat_smile:

1 like

Wat grappig, ik koop die hier in New York ook maar met name omdat dit het goedkoopste was wat ik kon vinden bij de drogist
Ik wist niet dat het ook echt voor paarden was🤣

9 likes

gaat lekker daar, of niet? lege straten, ambulances voor de deur

:laughing: :+1: Ace!

Ik citeer de fabrikant:

Originally created to help promote fuller, stronger, flowing manes and tails on show horses, people continue to discover this hair care solution for themselves.

https://manentail.com/products/original-mane-n-tail-conditioner/

Nou dan: Heb een goede show!

1 like

Ja ik woon naast een ambulance standplaats :rofl:
Maar ehm het zal je verbazen maar het ging tot voorkort een stuk beter dan in NL. Echt slechts 500 cases per dag, restaurants buiten open, ging maandenlang heel goed. Heel de zomer eigenlijk. Nu het wat kouder wordt ging indoor dining op 25% capacity open en cases gaan weer omhoog. Desondanks nog steeds lager aantal dan in NL… (5000 vs 6000)
Trump heeft recent in een speech aangekondigd dat elke staat in maart (dan is hij als het goed is al weg) een vaccin krijgt behalve NY, omdat gouveneur Cuomo niet genoeg naar hem luisterde :rofl: maargoed zoals ik al zei: dan heeft Biden het hopelijk inmiddels voor het zeggen. Bovendien ben ik dan toch al weer weg hier

4 likes

dat is niet helemaal genuanceerd, Cuomo heeft enorm veel kritiek op de corona aanpak en de uitrol van vaccins door Trump, hij wil liever dat de uitrol een paar maanden wacht tot Biden aan het roer staat dan dat Trump het regelt en zaakjes in gang zet die Biden niet meer terug kan draaien, het zijn allebei net 2 kleine kinderen

2 likes

Er staat een typo op de fles. Had moeten zijn; For manege-able hair…

4 likes

stoer met een zacht randje :sunglasses:

7 likes

16 likes

Brand het vuur nog? Je vergat hem van je pols te halen nl.

2 likes

Zie ik hier een polsfoto? :thinking:

Nee: prooi!

Sorry mate, ik denk niet dat je dat horloge snel terugkrijgt. :smirk:

4 likes

6 likes

6 likes

Zucht.

6 likes