Foutjes aan horloges van €3k +

Doe mij dit foute horloge maar :+1:t2::grinning:

1 like

Ik zie geen verschil, heb je er meer fotos van?

1 like

Rechts steekt de endlink iets uit, links zit ie erbinnen. Maar de endlinks zelf kunnen ook beetje scheef zijn.

1 like

Een foto van het web genomen waar je het ook op kan zien.
rode pijlen getrokken evenwijdig met de band tot waar de sierslijping eindigd op de lugs.
de bovenste slijping stopt veel hoger in verhouding met de endlinks.

omega_seamaster_diver_co-axial_300m_gents_-21230362003001_ace_jewelers

5 likes

Au, als je dit eenmaal gezien hebt…

1 like

:dizzy_face: das wel heftig. Ik ga eens even wat foto’s terugkijken.

Man degene die dat gedaan heeft moet wel scheel zijn en anders heeft hij of zij maar één oog. Wat een beunhaas moet dat geweest zijn.

Zo, dankzij W&V Alkmaar, zitten er nu alleen nog stofjes aan de buitenkant.

8 likes

Ik heb zelf nog even terug gekeken naar foto’s van mijn eigen SMPc, maar het lijkt er op dat hier toch (groten)deels sprake is van gezichtsbedrog. Blijkbaar is de kromming zo dat het lastig is om dit waarsheidsgetrouw op de foto te krijgen. Afhankelijk van de hoek waaronder de foto wordt genomen, ziet het er of duidelijk misaligned, of totaal niet misaligned uit. Om hier echt iets over te kunnen zeggen, heb je denk ik goed belichte foto’s recht van voren nodig.

Zie hieronder bijvoorbeeld foto’s van mijn eigen SMPc onder twee verschillende hoeken. Bij de bovenste foto is het horloge gekanteld en lijkt het inderdaad scheef te zitten. Bij de onderste foto, meer recht van voren, ziet het er echter prima uit.

2 likes

En nu genieten maar! :smiley:

Allez hè, een klein grapske moet toch kunnen na zo’n 4 jaar ? :wink:

D’n Globemaster lll is toch écht wel een pietske duurder, jawel.