Ik denk dat het iets wordt met speedmaster en prullenbakken
Die speedy’s worden op de maan geassembleerd… duhh
Whahahahaha wat nou stof arme ruimtes… Gewoon de maan jonguh
Nou, even serieus, wat me destijds meer stoorde dan het defect aan de speedy was de houding van de omega persoon die ik sprak.
Kent u dat?
Zo stond ik laatst de kaasdame van de Jumbo te vragen waarom ze alle echte kaas niet meer verkopen, maar allemaal van die plakken plastic en godbetert een soort nep geitenkaasje met ingebouwd aroma van honing.
Kijkt ze me aan: ach meneer, ik weet niks van kaas en lust het ook niet.
Dat dus. Implosies in m’n hoofd.
Nou, mijn Speedy is al bijna naar de Maan.
Nu begrijp ik pas waarom ze Moonwatch genoemd worden
Het slijpen en polijsten van die kasten, nieuw, is wel degelijk handwerk. Maar ja - de toelatingseisen zijn wat versoepeld blijkbaar…
Het was de geluksdag van de vuilnisman(/vrouw)!
Prachtige metafoor weer
Ze krijgen (veel) te weinig betaald om kaas expert te zijn.
Hoop tekst op de dial. Alsof ze iets te compenseren hebben
Da’s waar. Maar als je kaas nou zo haat, ga dan op z’n minst ergens anders onderbetaald staan zijn. Bij de chips bijvoorbeeld.
Haha daar ben ik het natuurlijk roerend mee eens!
Het enige waar ik echt enorm van baal is dat ik de Speedy zo ontzettend mooi vindt.
Als Omega nu eens het model ongewijzigd laten (dus geen obese Co-axial afmetingen), maar het uurwerk grondig verbeteren, en moderniseren, en voor de afwerking een paar lessen nemen in Morioka Japan, dan zou ik er zo het dubbele voor betalen.
Daar heb je hele intelligente dingen gezegd.
Als ze hem dan ook nog 150m WR maken wil ik er zelfs één.
O ja, dat laatste was ik vergeten, al zou ik voor 100m ook tekenen. Zwemproof is wel lekker, ook als het horloge 5 jaar of ouder is (want met een nieuwe Speedy durfde ik tot vandaag ook wel te zwemmen. Na vandaag durf ik hem amper nog uit de doos te halen )
Sorry Peter voor de correctie, de cleanroom werkt met overdruk. Als dit met onderdruk zou zijn dan krijg je via de sluis altijd vuil van buiten dat dan niet via de filters gereinigd is.
Helemaal gelijk.