Fraai/stoer bezel-spul voor je SKX007 van One.Second.Closer!

Wie op zoek is naar aparte bezels/bezel inserts voor zijn/haar SKX007, moet even in de baaiwinkel / op de Facebookpagina van One.Second.Closer kijken. Erg fraai/stoer spul, zoals deze The Shark bijvoorbeeld:

eBay: http://stores.ebay.com/One-Second-Closer
Facebook: https://www.facebook.com/one.second.closer/

4 likes

Wow, weg subtiele sportiviteit en elegantie :sweat_smile:
Niet mijn ding dus ^^

5 likes

Kek! Hoog bol plexiglas er in en je bent het baasje :+1:

2 likes

Oh, ja, die Pool, dr. Seikostain (vrij vertaald: Seiko-vlek). Ik denk niet dat ik ooit iets van 'm ga kopen, vind toch Murphy mooier… Die shark is te hoog en te glad gepolijst, het lijkt wel een oude Amerikaan met al dat chroom.

1 like

Apart vind ik het wel. Maar niet echt heel mooi.
Mag wel iets subtieler, a la Sawtooth.

3 likes

Mooi dat er opties zijn maar dit doet pijn aan mijn ogen :wink:

1 like

Eerst vond ik het wel leuk al die mods voor een 007, maar nu ik er zelf 1 heb waardeer ik juist het originele ontwerp.

Ik wil hoogstens eens een bezelinsert in bleek dompelen, maar dat is het ook wel

2 likes

Hij heeft ook nog wat minder opzichtige bezels. Leuk! Jammer dat ik momenteel geen skx heb.

1 like

Ik vond dit wel een gave mod van ze.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/t31.0-8/12113358_1511040602542666_1957482216967062463_o.jpg

Groeten,

Noel.

4 likes

Bizar is dat he? Kan zo drie mooie SKX mods bedenken, die ik wel zou willen. En heb een SKX007 en een SKX011. Maar vind 't gewoon zonde. Die klassieke looks hebben gewoon wat. Ja, en om er nou nóg een te kopen. Zou dan een 009 kopen. En weet nu al dat ik die toch ook weer niet ga modden… :confused :wink: :

3 likes

Na een beetje rond te hebben gekeken toch de knoop doorgehakt en een skx 171 overgenomen van een forumlid. Even getwijfelt tussen een coin edge bezel van Rob en The Atlas One van One Second Closer maar toch voor de tweede optie gekozen. Snelle verzending en goed spul, dat er drie bezel gaskets en 2 3M plakker worden meegestuurd is ook prettig. En dan tijd voor plaatjes!

8 likes

Dat ziet er gelikt uit, Jorrit. Netjes gedaan.
Is die 3M plakker op maat gemaakt en direct erop te plakken? Ik zoek namelijk nog zoiets. :slight_smile:

Dankjewel! Ja zo zien die eruit, de buitenste rand gebruik je.

1 like

Erg gave bezel! Staat hem schitterend, doet me overigens denken aan de bezel van een oude Seiko die ik hier heb liggen. Vind het een erg geslaagde mod!

1 like

Top! Heb je toevallig één over die je kan missen? Ik kan ze zo snel niet vinden in de eBay shop van OSC.

Ik weet niet of dat je elke keer als je een insert wisselt een nieuwe nodig hebt? Anders mag je er eentje hebben. Op dagazwatches.com zijn ze ook te bestellen, maar alleen per 10.

Zo, dat ziet er goed uit!

1 like

Idd mooi spul wat hij levert. Tuurlijk vind ik ook niet alles even mooi, maar ieder z’n ding zeg maar.
En snelle levertijden :+1:

De laatste heb ik zelf aanpast met een aftermarket RLX pip, aangezien ik op dat punt de lume wat slecht afgewerkt vondt (en dit vondt ik simpelweg mooier :slight_smile: )

3 likes

Goed spul hoor, mijn bezel kwam er ook vandaan. Inderdaad ook geleverd met twee 3M plakringen en een stuk of vijf rubber O-ringen. Ze verkopen trouwens ook saffierglas.

1 like

mooi spul, ga eens lekker struinen daar