Ik kwam deze tegen, geen enkele verbintenis. Ik dacht wie weet zit er voor de Seiko kenners een bijzonder exemplaar tussen. Je moet wel Frans kunnen lezen, of Google Translate gebruiken:
Als ik het optel is de waarde van de Seiko een ±10k. En de GSen? Dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik, een paar k per stuk en kom je wel richting de prijs die hij noemt.
Maar heel gek om het zo te verkopen. Je zou denken dat het per stuk een stuk sneller zal gaan. De overblijvers kan je daarna in 1x dumpen.
Zit één leuke SARG, m’n ouwe SDGM en m’n ouwe SARB tussen, de 009, 003 en de 033. Voor de rest? Tja.
Ik zou in een gekke nostalgische bui nog eens 1200 ballen voor die drie horloges kunnen bieden als ze in goede staat zijn, maar 16K voor die hele verzameling, en laten we hier eerlijk zijn, meuk is natuurlijk van de zotte.
SBGR023 – Mooi formaat maar wel te dik en oud logo. Mwoah. Ik zou er geen doekoe in stoppen.
SBGR083 – Nog mooier, want 44GS. Hier snap ik wel dat het wat waard is, maar helaas oud logo en automaat, ik zou 'm niet voor meer dan 2000 ballen omgespen.
SBGH005 – 40x47x13,5mm vind ik aan de dikke kant. Weer zo’n oud logo, wel met hi-beat uurwerk. Ik zou daar ook geen geld in steken.
Als we eerlijk zijn is een verkoopwaarde per stuk van richting de 20k wat de verkoper zegt niet eens zo heel gek als die GSen gemiddeld een 3k oid opbrengen.
Ik zie niet in wat er meuk aan is. Er zitten veel leuke modellen tussen.
Grote plus Ik vind ze best mooi de GSen hier. Eerlijk gezegd mooier dan veel van de nieuwere dingen.