Fratello limited Seiko Alpinist in aantocht! 15 januari 2021

Ik ook. Heb m besteld, ben toch een sucker for Seiko’s, voor tijdens klussen of activiteiten waar andere horloges minder geschikt zijn.

Deze foto zag ik net op Uhrforum:

3 likes

Alle banden kan die hebben.

Maar die van Bulang staan m kennelijk het best :rofl:

Lijkt een aardig horloge, vooral op de lichte, suède band. Heb er ook een besteld :+1:

Heb al jaren mijn groene alpinist. Zoals al eerder hier gezegd; het is het enige horloge waar ik goud mooi bij vind, en ook het enige groene. En eigenlijk ook de enige mooie Alpinist. Doe ik ook nooit meer weg. Zo’n heerlijk horloge dat op zonnige dagen echt schittert. Daarnaast is het zeer betrouwbaar en makkelijk. En andere kleuren vind ik niet meer dan redelijk.

Maar wat mij stoort aan de nieuwe versies is de X op de dial. Prima als je er nog geen hebt, denk ik, maar als je eenmaal de dial zonder gewend bent, dan is de X er op niet te doen…in welke kleur dan ook

2 likes

Donkergrijze silky suede Bulang erop. Of een donkerrode.

1 like

So that went well… uitverkocht!

1 like

Dit zegt niks. De voorraad die fratello mocht verkopen is verkocht. Volgens mij 35 stuks?

Dit zegt dat er 35 stuks bij Fratello zijn verkocht in een dag. Niks meer en niks minder. Leuk toch?

1 like

Ja ik dacht dat het een limited edition Fratello Alpinist was. Maar dat laatste lijkt dus niet echt het geval…

Net als bij de vorige betreft het een limited voor Europa, waarvan Fratello een eerste batch mag verkopen waar ze dan een extra bandje bij doen.

1 like

Zeker leuk voor Fratello, maar het zet het berichtje wel even in perspectief :wink:

Waarschijnlijk gaat de helft riching HF :smile:

1 like

Bovenaan berichtje staat ook: Fratello shop.

Dus weet niet welk perspectief je bedoelt?

Wat zal ik zeggen? Je kunt er aan meedoen, of niet.

Als ze het prijskaartje fatsoenlijk hadden gehouden had ik wellicht de grijs-blauwe overwogen maar Seiko heeft de dollar tekens in de ogen gekregen, helaas. Van ondergewaardeerd naar overgewaardeerd zullen we maar zeggen.

2 likes

Mooie band! Kan je delen welke dat is?

Helaas zijn veel merken in prijs fors gestegen. Zat er aan te komen dat Seiko meeging.

Jazeker, deze heeft @Ko-Banden voor mij gemaakt uit een oude riem die ik had. Prachtige patina en een uniek exemplaar dus.

Grappig, of eigenlijk niet, maar zit bijna alleen maar in het groene gedeelte. Heb ik eindelijk weer eens een seiko besteld, en kom ik in de gewone “rode” wereld, gaat t gelul over geld gewoon door!!:joy:

1 like

Voor de meeste mensen speelt dat wel een rol, ja

Groen is dat Rolex hoekje toch? Over overgewaardeerd gesproken :joy:

2 likes

2 likes

2021 stuks in Europa dus. Die is nog wel even verkrijgbaar vermoed ik.

En niet vergeten een extra Alpinist pin.
Ik vermoed inderdaad dat deze niet binnen een maand weg zijn.

Afwachten hoe de dial in real life is

1 like