Nog een dikke week, dan moet ie er zo’n beetje zijn. Grijze bulang soft suede band ligt al klaar😊 Erg benieuwd naar de matte grijze dial. Sunburst heb ik eerlijk gezegd ook wel keer gezien. Eigenlijk is een matte plaat bij zo’n outdoorhorloge ook wel op z’n plaats. Maar eerst nog ff geduld…
Ziet er goed uit, kan niet wachten. Ik hoor bij de 5 mensen op HF die er wel zijn ingestonken.
Ik denk dat ie positief mee gaat vallen, omdat t de enige is zónder sunburst. Heb er zin in😃
Ziet er goed uit. Alleen dat bandje
Tja.
Ik vind de gewone moderne Alpinisten prima van prijs en van specificatie. Dat ze uit limiteds een slaatje willen slaan… Ach.
Hebben ze een woord voor. Combinot. De kunst van het tegen het corrupte aan schurken en zo van alles regelen. Maarreh, zegt ie ook waar ie 'm vandaan heeft?
Ja. Local online authorized dealer.
Combinot. Lekker. Ik hou daar wel van. Tegen het corrupte aan, maar net niet.
Om te spugen idd, ik knal er sws heel wat anders op!
Ik doelde op die limiteds en wat je zegt, ach. En Seiko is niet het enige merk dat de “limited” heeft ontdekt
Om nog maar te zwijgen van het feit dat, ahum, sommige fabrikanten sommige “gewone” productiemodellen zo schaars houden dat de premium op een Seiko of Omega limited een schijntje lijkt.
Goh, wie zouden dat nou zijn?
Ik zat aan Patek te denken.
Die doen dat onder het mom van “Stalen sportmodellen zijn zo vulgair, daar maken we er maar niet teveel van”.
Het blijft toch een beetje als met hardloopschoenen naar kantoor. Niemand steekt een poot uit met die dingen om de pols. Raar fenomeen.
Inderdaad. “In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert” is een wat vergeten frase voor een zeker smaldeel van de wereldbevolking. Ik voel me bovenmatig bevoordeeld door het feit dat ik mij in de geboorteloterij tot die club mag rekenen.
Maar da’s wel heel erg ver off topic.
Die had de voorraad voortijdig binnen, en dacht “Yolo, verkocht is verkocht”. So much voor dealer-discipline.
Ik ga maar eens kijken hoe m’n Boeuf Bourgignon er voor staat, dan zie ik de NA topics van @551er en @LastGentlemen wel teggemoet.
Dit forum maakt het mij behoorlijk moeilijk steeds… Liggen 3 nieuwe horloges op mij te wachten bij thuiskomst. Al een afspraak om grand seiko’s te gaan bekijken en nu zie ik die nieuwe alpinist denk ik “mhmm kopen??? Neee doe nou niet je geeft al genoeg knaken uit zo” aahh
Staat in het online aanbiedingen topic een link naar een retailer waar je hem met korting kan krijgen, just saying.
Dat is mooier grijs dan waar ik bang voor was. Toch nog best geslaagd.
Ik vind er niet veel aan in vergelijking met de andere 2
Leuk setje.
Wat is de verhouding tussen de SARB017 en de overige twee? Begreep dat de andere 2 over een zichtbodem beschikken, en daardoor de kast een stuk dikker is. Is dat nog merkbaar?