Fratello limited Seiko Alpinist in aantocht! 15 januari 2021

Die blauwe blijft toch wel veruit de mooiste :heart_eyes:

1 like

Wordt het niet weer tijd voor een nieuwe LE van de Alpinist? :face_with_hand_over_mouth: De vorige is alweer 2 weken geleden. :rofl:

2 likes

Kastgrootte is gelijk. Door het andere uurwerk en de zichtbodem is de kast inderdaad dikker. Maar ook de lugs zijn dikker. Ook is de bezel wat hoger. Het is allemaal niet veel, maar de oude sarb017 is dus echt slanker in verhouding.

Middelste is toch het mooiste. Oh wacht die heb ik nog ergens liggen ongebruikt in de stickers :sweat_smile:

:sunglasses::+1:

2 likes

Oké, zo vind ik hem wel leuk.

En ik denk dat zwart hem ook goed zal staan.

13 likes

Mooi,vooral op staal.
Zonder sunburst is ook wel eens lekker :+1:t2:

1 like

Verdomme, de mijne hep vertraging. En nu wil ik die band ook. Is dat een strapcode of OEM

1 like

Is er nou een stukje uit de punt van de pijl tussen 4 en 6 of lijkt dat maar zo? Verder geslaagde release.

Edit: op de andere foto’s niet te zien. Dus was niet het horloge. :slightly_smiling_face:

1 like

Mijne ook. Ik heb al een grijze suède bulang. Dat lijkt mooi!

2 likes

Ik zou het op een band met PCL dragen

3 likes

Strapcode. Ziet er mooi uit, maar ik ben er niet wild van. Te dikke vouwsluiting en de endlink had iets strakker tussen de lugs mogen zitten.

1 like

Heb je toevallig ervaring met de MOTZ4 bracelet? Lijkt me dat de stalen band van de nieuwe smaak Alpinist prima moet passen…

Dat moet gewoon passen. Van de week verwacht ik de sbp117. Zal het testen.

De lugs van de nieuwe alpinsten zijn wel iets dikker dan die van de sarb017, maar die dikte zit aan de onderkant.

1 like

Ik hoor graag van je bevindingen. Zou graag een OEM band erbij kopen, maar weet nog niet helemaal welke.

ik krijg er een van de week die ik nog heb kunnen kopen bij een goede juwelier , de groene limited uit 2020 , ik weet nog niet of ik hem hou , misschien gaat hij verkocht worden hier , Je kan ze nergens meer aan komen voor een fansoenlijke prijs , zeker niet in nederland ,Het is toch te gek dat ze voor 1400 op internet staan .

Ik heb hem al gekocht :grimacing:

3 likes

Ook een mooie , die kon ik ook nog krijgen van de juwelier , maar de groene uit 2020 vind ik mooier .
Misschien koop ik die ook wel ,wie zal het zeggen .

1 like

Je bedoelt die glacier? Die is blauw :sweat_smile:

1 like

Ja die , een foutje bedankt hahahahahahahah , ook mooi blauw .

1 like