Fraude Marktplaats

Ik heb weer een oplichtertje getroffen.

Omega seamaster horloge
http://link.marktplaats.nl/m1196542469?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Biedt een originele Seamaster aan, gaat akkoord met een laag bedrag en wil het bedrag gestort hebben op rekeningnummer: NL40INGB0701460814
Dit mag eventueel ook de helft zijn. :blush:

Als je vraagt om een foto met de juiste tijd en datum verzint hij smoesjes en biedt uiteindelijk een ā€˜ander horloge’ aan… Inderdaad, een nepper.

Ik heb de advertentie al gerapporteerd, maar wie nog even wat lol wil beleven moet maar even contact opnemen met deze -vermoedelijk- schooljongen.

Wees gewaarschuwd!

9 likes

Dank voor het delen! :+1:

2 likes

Zijn er echt mensen die dit soort bedragen overmaken aan totale vreemden?

Daarom worden ze nog steeds aangeboden, helaas.

Heb net een in mijn ogen redelijk bod gedaan

1 like

Nou, ā€˜dit soort bedragen’…
Ik bood voor de gein €100,- en daar ging hij direct mee akkoord. :rofl:

voel me wel genaaid dan, net een 400 euro aanbetaling gedaan :frowning:

2 likes

Een grapje, hoop ik?

Nee man

1 like

Ben blij dat m’n photoshop skills nog goed zijn. Gok dat vrind Jerko het ook wel geloofd :wink:

Ah hij heeft 'm gereserveerd voor me. Top!

28 likes

Ik schrok ervan Roald :joy:

2 likes

13 likes

Haha, die skills zijn zó goed dat ik echt even dacht dat je erin was gestonken!

2 likes

Blij dat ik bij jou persoonlijk ben langsgeweest jij ouwe boef

2 likes

Hahahaha het is inderdaad denk ik ook wel redelijk makkelijk allemaal hoor als je fout wil doen. Veel te veel goedgelovige mensen :smiley:

2 likes

Je hebt trouwens kans dat hij die nepklok naar je opstuurt…
Bij mij zou hij ā€˜het horloge’ opsturen nadat ik de helft zou overmaken.
Dat zou helemaal lachen zijn!

1 like

Dit is de aanbetaling. Morgen maak ik iig de overige 1600 over. Vertrouw hem wel dus zal wel goed zitten joh :wink: Foto’s ging ie proberen te maken

3 likes

Wij willen screenshots van de mails zien. Of heb je ook die ā€œlicht aangepastā€ :joy:

1 like

Even kijken of ie zijn email geeft :wink:

11 likes

Hahaha… die is mooi! :+1: Ik schrok er ook van; dacht dat je erin was gestonken! Knap gedaan. Wel weer een mooi voorbeeld van hoe makkelijk mensen in de maling zijn te nemen, als je goed thuis bent met computers en internet :grin:

2 likes