Ach, je voorkomt wel nieuwe slachtoffers zo.
Dat is misschien wel meer waard dan een geintje
Facepalm.
Niet zo heel handig vrind!!
3.80 Euro per uur? Wow. Ik ben in 1990 begonnen met fl 4.50 per uur. Het uurloon in een supermarkt is er niet direct veel hoger op geworden in de tussentijd, als je dat indexeert.
Wat de schrijftaal betreft doe ik geen uitspraken meer. Ik zie zo veel om mij heen wat mij dagelijks weer teleur stelt. Ook hier.
Breitling
⬠600,00
http://link.marktplaats.nl/m1200004773?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
En wat denken we van Ben uit Waalwijk?
Sounds legitā¦
Ik ben niet echt een horlogedrager, daarom doe ik mijn Breitling weg, want ik ben stiekem toch een horlogedrager, maar dan Casioā¦
Verder weet ik niet wat hier nou van moet maken (rare vlek):
Edit: Het nummer op de deksel komt overigens wel overeen met het modelā¦
Edit 2:Om heel eerlijk te zijn, ik zie weinig verschil met fotoās van internetā¦
Ik heb het minimum jeugdloon wat Ć”l te positief ingeschat, mān beste. Dit betreft ā¬3,02 per uur.
Met ā¬4,50 in 1990 was je een stuk beter afā¦
Overigens zou je verwachten dat zoān zaterdagbaantje enig besef van geld bij zoān puber teweeg zou brengen, maar meneer kocht van zijn eerste loon een trainingsbroek van ā¬70,-ā¦
Het equivalent van drie volle zaterdagen broodjes smeren bij van der Valk.
Maar het kĆ”n nog gekker, ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die een volledig maandloon neerleggen voor zoiets stoms als een horlogeā¦
Heb een fotootje van het uurwerk gevraagd, maar kreeg antwoord dat hij m niet open ging makenā¦
Oh wow, ik denk 3 Euro netto, dan zal het wel 3.80 bruto zijn of zo, maar daar gaat dus weinig belasting af. 4.50 was ook overschat, het was 4.30 nu ik er nog eens over nadenk.
Maar inderdaad, in 1990 was ik daar goed mee. Ik stak het trouwens ook in uitgaan, kleding en computers, dus ach, zoveel is er ook weer niet veranderd.
Dat vind ik geen gekke reactie hoorā¦
Als je niet weet hoe dat werkt, zou ik er niet aan beginnen. Oftewel, zelf openmaken na aankoop op eigen risico.
Saai!
Ik zeg er express verder niets over, tot voor kort durfde ik dat ook niet namelijkā¦
Maar is wel jammer, want zou mooi bewijs zijn dat het om een echte gaat of een nepper natuurlijk.
Ik heb eerlijk gezegd ook liever niet dat iemand met een keukenmesje een poging gaat doen om een premium horloge te openen⦠tenzij je doel is de prijs omlaag te krijgen.
Op zich zie ik niets vreemd op eerste gezicht. Heb vergeleken met andere fotoās op internet, en voor en achterkant lijkt te kloppen.
Dan is ā¬600,- niet echt duur denk ik.
Maar dam moet ook het uurwerk kloppen, daar zou je nog wat kunnen zien.
Rare jongens die Romeinen!
Alsof zo iemand wakker ligt van het feit dat hij wordt belachelijk gemaakt op het Nederlandse horlogeforumā¦
Inderdaad, beetje kansloos. @Rolopalooza had hier meer informatie kunnen vergaren om deze oplichter te stoppen, dat heeft hij nu goed verpest. Hoezo ook?
Om te voorkomen dat iemand van ons forum te grazen wordt genomen door deze pipoā¦niet iedereen leest altijd alle draadjes
Pbātje mag tegenwoordig gewoon he
Ah joh, gedane zaken. Maakt niet uit verder. Het is weer maandag, tijd voor echte zaken
PS, wel goed denk ik van deze tread dat mensen nog eens zien hoe makkelijk je een overboeking nept. Wees wantrouwend luitjes!!!
Marktplaats heeft nu iDeal betaalmogelijkheid. En dat werkt een stuk beter. Weet je als verkoper tenminste direct dat het echt is / wordt overgemaakt.
En als oplichter ook? Of hebben ze hier een oplossing voor? (Ik heb de lettertjes nog niet gelezen)