Frederique Constant - Business Moon Timer

Hi mensen van het goede horlogeleven,

Recent heb ik een Frederique Constant - Business Moon Timer gekocht, als dresswatch. Echter begin ik te twijfelen.

Ik vind het horloge enigszins te druk als dresser, maar wellicht verbeeld ik mij dat. Ik ben benieuwd naar jullie mening, en of dit horloge in jullie ogen kwalificeert als dresswatch.

2 likes

Dat hij druk is daar moet je maar net van houden, maar vind het zeker wel een dresswatch.

1 like

stuur er even wat foto’s van als je wilt. als ik op het merk en type google krijg ik te veel te zien.

Fotooooooos

Excuses, ik ben nieuw. Ik wist niet dat je foto’s mocht plaatsen als nieuweling. Zie bijgaand de foto’s!

7 likes

Persoonlijk vind ik hem wel druk .

1 like

waarom zou dit mooie horloge geen dresser zijn ? laat hem voorzichtig tevoorschijn komen onder een manchet van een mooi overhemd en je krijgt geheid vragen over : wat voor horloge heb jij daar om ? dan laat je een beetje meer zien en je hebt gelijk het topic van de avond.

2 likes

Ik vind hem tof, maar niet echt een dresser.

Er zullen nu een hoop mensen gaan reageren dat een dresswatch geen complicaties mag hebben. Maar dat zijn mensen die vastzitten in het verleden :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik vind hem inderdaad best druk, maar een prima dresswatch.

2 likes

Persoonlijk ben ik fan van de Frederique Constant dressers.
Echter heeft dit model mij nooit echt aangesproken.
Net iets to much en vind de afgesneden cijfers zelfs storend.

Wat een drukteschopper.

Dat is veelzeggend meestal.

Een ‘echte’ dresser wordt nauwelijks meer gedragen. Het mag tegenwoordig best wat ‘frivoler’ zijn. Of dit horloge het is voor je is erg persoonlijk. Ik zou iets rustigers kiezen.

In mijn optiek een wijzerplaat die blijkbaar volgepropt moest worden. Niet mijn ding, maar vind het nog wel een dresser.

Dit soort horloges kun je tegenwoordig prima dragen onder een pak.
Dat gezegd hebbende zou ik persoonlijk naar iets rustigers neigen, dit is me iets te druk.

1 like

Dat is een behoorlijk drukke wijzerplaat, maar ik kan het wel waarderen, heb tenslotte twee Navitimers gehad. :blush:

1 like

Nee, dat doe je niet.

Dress watch:

2 likes

Mijn oma heeft ook zo’n horloge. En een rollator. En een parelketting. Groen.

10 likes

Dat was deze. Ze mocht die van mij lenen omdat ik haar 's avonds toch weer zag. :fist: :sweat_drops:

9 likes

Ouwe gilf hunter!

Mijn oma was vroeger mijn opa.

8 likes