Bij mij geen Oris. Het rijmt ergens op… ![]()
Geen clitoris dus dan ook maar geen Oris. Tsja, ik zou dan toch toch niet zo principieel zijn.
Doet me denken aan mn klasgenootje Floris Clitoris vroeger. Die kon ik met verstoppertje nooit vinden
Ben ik nog altijd goed mee bevriend ![]()
Maar hoe dan ook,ze lopen wel vreselijk constant ![]()
Daar heb ik ooit gretig gebruik van gemaakt bij het maken van een stripje hier op het forum ![]()
Overigens een zeer bekwaam voetbalmakelaar.
Prachtige naam en zeer flamboyant figuur.
Frederique Constant vind ik qua naam best meevallen.
Ba111od, daar krijg ik de kriebels van. Wat een achterlijke naam.
Helemaal mee eens. Ik heb er nu nog maar één en ben daar heel blij mee. Maar ik heb er door de jaren heen een heel stel gehad en ook daar was ik heel blij mee. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. En het zijn gewoon chique horloges om te zien. Dat was ook de doelstelling van de oprichters: mooi chique horloges maken van goede kwaliteit, maar dan voor een betaalbare prijs. Voor mij is het ze gelukt.
![]()
Dan blijft alleen Phorcydes nog over.
Klinkt ook als een souvenir na een nachtelijke escapade.
Ik vind dat ze prachtige horloges hebben. Al een paar keer op het punt gestaan er eentje te kopen, maar voorlopig is het bij “net niet” gebleven.
Het gedoe hier over de naam vind ik maar gek.
Heel eerlijk?
- Eigenlijk interesseert het mij héél weinig waar iemand anders een merk ‘positioneert’;
- ik heb niet alle reacties hierboven gelezen;
- ik wil niet zomaar wat roepen. Dus heb ik net nog wel even de website van zowel Frederique Constant, als die van Longines bekeken.
Om te beginnen met FC; hier zie ik geen modellen die mij aanspreken. Eigenlijk wat ik eerder ook al meende te hebben geconstateerd. Er is dus nog niets veranderd, wat mij betreft. Geloof meteen dat het kwalitatief prima horloges zijn. Maar niet voor mij. ![]()
Dan, m.b.t. Longines. Een merk dat best een paar aardige modellen maakt. Maar ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in duikers en racing style chrono’s. En dan zijn er toch merken, zoals Omega en (natuurlijk
) TAG Heuer, die dit imo beter doen. Dus ook dit merk staat niet heel hoog op mijn wishlist. ![]()
Ik vind de merknaam eigenlijk wel prima.
De highlife is leuk.
Hehe, eindelijk iemand met verstand van zaken en een duidelijke analyse. Topper!
Graag gedaan, wil graag m’n steentje bij dragen.
Had ik al gezegd dat de highlife wel leuk is?
Ja maar je had nog niet gezegd dat het budget ook wat kunt oprekken voor een Rolex ![]()
Vooral de COSC automaat.
Nou, er staat een highlife in t blauw daar kan je een aardige ( halve ) Rolex van halen ![]()
Ah die heeft wat extra complicaties, echt mooi! Voor 4400 heb je inderdaad een halve Rolex.