Oogt nog steeds vrij groot maar kan prima lijkt me. Eerstvolgende dresser wordt sowieso kleiner
Klassieke FC, heel mooi!
Is op het randje, wat is je pols omtrek?
Maar echt een mooie FC
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Hartverwarmend en ogen openend tegelijk.
Heb helaas hele smalle polsen;
Hiervoor alleen maar Seiko gedragen en hierbij heb ik eigenlijk nooit op de maat gelet;
Seiko Chronograph Perpetual;
Seiko Premier Kinetic Perpetual;
Mijn excuses voor deze Seiko bijdrage. Dit alles was ook alleen maar even ter vergelijking.
Deze keer wel degelijk bewust voor een kleinere maat gekozen;
Valt me oprecht nu pas op dat ik eigenlijk steeds een te groot horloge heb gedragen. Voorheen nooit iemand ook maar iets over gezegd.
Hoog tijd dat ik mijn polsen ga trainen
Nogmaals dank!
Mooi exemplaar, veel plezier ervan! Een lichtkleurige wijzerplaat doet het horloge nog iets groter ogen. Ook speelt de verhouding tot de rest van je lichaam mee. Als je bijvoorbeeld lang(er) bent, dan hoeft het niet zo nauw te luisteren. Ik vind dat je - met de rustig aandoende fc - nog prima binnen de marge zit én het belangrijkste is dat je er zelf plezier van hebt. De gentleman’s code is tenslotte; de etiquette regels te kennen alvorens ze voorts stijlvol weer te breken. Nogmaals veel plezier van je mooie Fc!
Bedankt voor je mooie reactie en dito uitspraak.
Ben 1.79m lang, dus wat dat betreft
Heb er sowieso onwijs veel plezier van!
Mijn eerste “Swiss Made” en daar ben ik super trots op.
Thnx!
Dan misschien een paar keer langs de mcdrive
Terecht! Van genieten!
Mijn bandje is binnen!
Ostrich Shin Watch Strap - Honey Brown
Voor de gelegenheid ook gelijk maar het boek gekocht;
En een simpele watch winder om het geheel compleet te maken;
Heel mooie band en een goede combinatie met de FC.
Mooi, ik laat de mijne altijd gewoon stil staan. Persoonlijke keuze, ik laat mijn auto ook niet stationair draaien als ik m niet gebruik.
Van de week stond ze plots stil. Snap ik ook wel nadat ze helemaal vanuit Zwitserland afreisde naar het Zuiden van Limburg.
Laat haar een weekje op deze manier opladen en daarna mag ze gewoon tot rust komen. Wordt vrijwel dagelijks gedragen.
Super blij met de strap van Strap Tailor.
Ga ik vanaf nu voor ieder horloge doen.
Sinds enige tijd staat er een Frederique Constant op mijn lijstje, vooral deze blauwe quartz vind ik mooi.
Frederique Constant Geneve CLASSICS QUARTZ GMT… (zeitlounge.com)
Ik vraag me hierbij wel af wat de filosofie is achter het achterwege laten van een secondenwijzer. Kunnen jullie als FC liefhebbers hier een lichtje op laten schijnen? Alvast dank!
Oogt rustiger? Immers ook al een GMT-wijzer.
Eén van de redenen dat ik niet gek ben van de GMT-functie is dat ik teveel wijzers zie. Maar dat kan aan de beperkte omvang van mijn interne geheugen liggen
Ik heb onlangs een Tissot Gentleman met crosshair op de wijzerplaat gekocht, en ook daar is het bij de eerste oogopslag verwarrend.