Super, dank voor je hulp. Had al behoorlijk wat sites afgespeurd op zoek naar dit exemplaar.
Super mooi!
€ 1495.00
Misschien ben ik wat laat, maar ik zag dat deze al erg lang in het blauw kampeert.
Niet te laat en ook net niet de juiste.
Die ik gezien heb is een witgouden variant met champagne wijzerplaat in plaats van geel verguld met een witte plaat.
Toch dank voor de opmerkzaamheid.
Ik kwam deze limited tegen bij wat scrollen, the Avener. Samenwerking met een of andere DJ.
Ik heb die hier nog niet gezien? Patroon heeft iets van audio golf.
Best een knap ding.
Dat was ook mijn idee.
Dag, ‘k heb sinds kort mij ook een Frederique Constant aangeschaft maar ben niét tevreden met het standaard bandje.
Ben wat aan het experimenteren met de bandjes die ik in mijn bezit heb, doch vind niet direct een klick met één (zwart gaat deze Moneta voor mij - voorlopig - het best af, maar heb liever een‘kleurtje’).
Wat denken jullie en kunnen jullie aanraden?
Deze band die er nu opzit, is het ook niet echt:)
Neen, dit is het voor mij ook niet. Ik zou inderdaad eerder denken aan zwart, heel donker bruin of donker blauw. Bij deze moet je de wijzerplaat het werk laten doen en niet te veel afleiden met het bandje.
Ik vind het ook een heel leuk horloge.
Denk dat vrij donker bruin moet lukken. Ga eens uitkijken om een dergelijk bandje te kopen. Gewoon vlak kalfsleder of kan het ook een alligator bandje zijn?
Erg mooi model! Kijk er ook wel eens naar voor als dress watch.
Vind de Molequin bandjes erg fijn dragen. Voor mij met name suede. Ook in kort model te bestellen.
@Zoldar is ook al eens op zoek geweest naar een bandje voor deze FC. Hier kan je misschien inspiratie opdoen. En ja alligator gaat ook.
https://www.horlogeforum.nl/t/welke-18mm-band-voor-de-fc-moneta-moonphase/535127/36
Top om mij te wijzen op dit topic. Thx!
Ik zou voor donkerblauw gaan. Schitterend horloge overigens

niét tevreden met het standaard bandje.
In welk opzicht? Mijn standaard FC lederen band was in het begin stug maar na enkele weken indragen heel comfortabel.

Deze band die er nu opzit, is het ook niet echt:)
Echt geen gezicht!

Molequin bandjes
Zou ik ook voor gaan