Frederique Constant only

deze vandaag weer terug gehaald :+1:

15 likes

Toppertje deze Carree :wink: :+1:

1 like

2 heel mooie horloges in geklede stijl

1 like

FC heeft deze MOP tourbillon toegevoegd aan de collectie. Best een geinig ding, maar de premium van 20k voor een MOP-wijzerplaat en witgouden kast vind ik toch redelijk ridicuul.

1 like

dat zie ik er ook niet aan af, ogenschijnlijk een open heart/beat modelletje met een mode kleurtje in een kleur goud die niets toevoegt aan een stalen kast. Ook het gebruik van een tourbillion vind ik in de regel gekunsteld: wat voegt het toe aan nauwkeurigheid, meer iets uit vervlogen tijden

1 like

Vandaag weer eens de Carree om gehad, dat was alweer even geleden :slightly_smiling_face:

10 likes

Welke band is dit? Ik heb dezelfde FC op leer dus ben benieuwd…

1 like

Geen idee. De ref van volledige horloge, inclusief band is:
FC-303B5B6B
Maar is al een jaar of 8 geleden, dus weet niet of deze band wel makkelijk te vinden is.

1 like

Duidelijk, een originele FC schakelband. Bedankt!

1 like

FC Runabout Moonphase FC-360RM6B6
Tijd geleden dat deze polstijd heeft gekregen. Alles behalve de tijd moet weer worden ingesteld.
Zit wel gelijk weer super vertrouwd. Was het horloge dat ik kocht voor de combi huwelijk en 30 jaar. Nu alweer 12 jaar geleden.

7 likes

Fc Junior quartz

4 likes

Even geen wristshot, maar iets anders wat voorbij kwam en ik toch wel heel mooi vind…!

1 like

Deze had ik ook langs zien komen. Benieuwd of ze de miniatuur Healey dan ook in dat lichte blauw leveren. Op de site staat die groene, niet lelijk, maar in de set hoort die prachtige blauwe.