Te koop - Frederique Constant Manufacture Slimline Perpetual Calendar

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Liefst te koop. Indien ruil graag iets in het rijtje Tudor of Cartier (Santos). Laat mij graag verrassen!

Met enige pijn in mijn hart doe ik dit horloge uit de collectie. Afgelopen september mocht deze richting Zwitserland voor een revisie van het uurwerk, maar aangezien dit bij elkaar dik 8 (!) maanden heeft gekost is de connectie wat weg. Graag maak ik iemand anders gelukkig met dit bijzondere horloge. Meer foto’s, info of eventueel een belletje? Trek gerust aan de bel!

Merk en model: Frederique Constant Manufacture Slimline Perpetual Calendar
Diameter: 42mm
Leeftijd: +/- 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: Geen origineel factuur, wel een recent factuur voor onderhoud.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Inclusief doos
Verzendkosten of afgehaald: Verzending is aangetekend en voor rekening van de koper. Voorkeur gaat sterk uit naar afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): Enigszins gedragen en kent hier en daar wat onzuiverheden. Heeft een heel klein putje op de kast zitten. Bandje is wel redelijk af, betreft een FC bandje van krokodillenleer.
Soort uurwerk en kaliber: FC-775
Vraagprijs: 5750,- (in gedachten houdende dat er net een beurt van +/-800,- is uitgevoerd)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





21 likes

Upje voor het weekend. Hij is écht heel mooi mensen

1 like

En omhoog!

Upperdepup

Mooi omhoog voor het weekend!

Up. Binnenwerk is brandhageltje nieuw en loop exact op tijd

Ruilen mag dus ook, ik hoor graag wat men daarvoor in gedachten heeft. Ben wel een beetje kritisch :wink:

1 like

Nog een kans

Hele kleine prijsdrop naar 5500,-, of doe een leuk bod!

Mooi cadeau voor jezelf?

Up. Wie gunt ons dat mooie bankstel. Horloge zit niet zo makkelijk met zn twee

2 likes

er zit overigens ook een hagelnieuw bandje bij! Cadeautje van het servicecenter

Weekend! Gun jezelf dit prachthorloge, je verdient het…

Up

:four_leaf_clover:

Up

We blijven het proberen

5250!

Een paar nieuwe plaatjes voor wat inzicht in het nieuwe bandje (€ 500±) en de vees gepolijste kast. Zag dat ik een aantal oude fotos had gepakt:



2 likes

5250 voor een horloge waar voor 1300,- aan werk op zit is een koopje toch? Up!

5150