Duidelijk, een originele FC schakelband. Bedankt!
FC Runabout Moonphase FC-360RM6B6
Tijd geleden dat deze polstijd heeft gekregen. Alles behalve de tijd moet weer worden ingesteld.
Zit wel gelijk weer super vertrouwd. Was het horloge dat ik kocht voor de combi huwelijk en 30 jaar. Nu alweer 12 jaar geleden.
Even geen wristshot, maar iets anders wat voorbij kwam en ik toch wel heel mooi vind…!
Deze had ik ook langs zien komen. Benieuwd of ze de miniatuur Healey dan ook in dat lichte blauw leveren. Op de site staat die groene, niet lelijk, maar in de set hoort die prachtige blauwe.
Zojuist binnen gekregen, wat een irritant systeem om op maat te maken, gelukkig ziet hij er goed uit
Erg fraai horloge! Enjoy!
Ik had niet meer op mijn netvlies dat ik hier in '22 al eens verlekkerd naar had zitten kijken.
Maar onverwacht vandaag gepast, in witgoud, naast het nodige andere geweld van CvdK en zo… Toch is wel een super draagbaar horloge… En die techniek…
Keuzestress, want de aanbieding is ook wel super… En verre van list.
en mijn vrouw zegt dan doodleuk: doen. Daar heb je dan ook niks aan.
Staudt, CvdK, FC… Pfft. Qua maat/formaat en verhoudingen is dit wel de mooiste.
Nee, fc highlifes in 2 maten wit en een heuse worldtimer. Mooi spul
Super, dank voor je hulp. Had al behoorlijk wat sites afgespeurd op zoek naar dit exemplaar.
Super mooi!
€ 1495.00
Misschien ben ik wat laat, maar ik zag dat deze al erg lang in het blauw kampeert.
Niet te laat en ook net niet de juiste.
Die ik gezien heb is een witgouden variant met champagne wijzerplaat in plaats van geel verguld met een witte plaat.
Toch dank voor de opmerkzaamheid.
Ik kwam deze limited tegen bij wat scrollen, the Avener. Samenwerking met een of andere DJ.
Ik heb die hier nog niet gezien? Patroon heeft iets van audio golf.
Best een knap ding.
Dat was ook mijn idee.