Frederique Constant only

Ik heb hem ook gepast. Ik vond hem veel te groot en te dik. Zo ziet hij er op jouw foto ook uit vind ik.

1 like

Deze mag er zelfs uit.

1 like

Mee eens, maar dat neem ik voor lief met zo een chronograaf :wink:

2 likes

8 likes

Was ik in bewondering en verliefdheid op mijn nieuwe Frederique Constant manufacture met perpetual calender FC775X4S helemaal vergeten om ook mijn andere Frederique Smartwatch FC285N5B4 te tonen, dus alsnog wat picā€™s

5 likes

Deze Frederique Constant Moonphase Slimline Manufacture had reeds 2 jaar in bezit :grinning:

8 likes

Ga maar eens kijken bij ZWINKELS in Naaldwijk ZH: heeft een uitgebreide collectie FCā€™s in voorraad, ook de door jou gewenste !!

Deze overgenomen maar oogt voor mij helaas te klein (40mm)ā€¦verder erg mooi inderdaad

5 likes

eind vorig jaar nieuw gekocht, ze is best mooi :slight_smile:
Maar of het een blijvertje is:wink:

9 likes

Welke maat is dit? Ziet er goed uit.

38 mm.

Deze stond er hier nog niet bij

4 likes

Onder horloge van mijn vrouw

Boven mijn eerste automaat. Was er destijds bijzonder mee verguld

Weet iemand toevallig welk uurwerk in de automaat aanwezig is.

2 likes

Aha, hier mag ik ook gewoon meedoen met posten!

Had deze classics index nog niet gezien in het draadje.

7 likes

Hopla!

5 likes

Wat een beauty!!! Een nieuwe aanwinst ?

Heb em een paar weken nu!


Vandaag draag ik hem op een gele suede band :grin:

5 likes

Weet iemand of deze slimline gents (quartz) ook binnen de EU voor deze prijs te vinden is?
Deze staat op chrono24 namelijk bij een Amerikaanse verkoper. Als er dan naast de 88 euro verzendkosten ook nog de douane overheen komt is het ineens een stuk minder leuke aanbieding :smile:

Heb persoonlijk deze gekocht in september. Echt een goed gebouwd horloge met manufacture binnenwerk ! Maar toch zal 'k verkopen. Weet niet wat het is maar ik heb er geen connectie mee. Ik wil het houden maar denk dat deze ā€˜dressā€™ watch stijl me toch niet echt aanspreekt. Is namelijk mā€™n eerste en moet nog een beetje vinden wat me wel en niet aanstaat.

Kan het zeker wel aanraden voor mensen waarbij dit wel het geval is!


mvg.

Laurens Uyttendaele

9 likes