Frederique Constant only

Gaaf! Gisteren nog naar staan kijken. Leuke mix tussen sportief en stijlvol. Geniet ervan.

Dreski,

Vermoedelijk omdat mensen als ik de desbetreffende Healey doos cadeau kregen bij een totaal andere Frederique Constantā€¦ (mocht je interesse erin hebben, dan kunnen we kijken :wink: )

Dit is mijn Frederique Constant Business Timer, gekocht in 2006. Draag hem alleen bij speciale gelegenheden. Zeer mooi horloge.

7 likes

Bummer. Ziet ernaar uit dat mijn Healey niet komt. PostNL heft het niet ontvangen en de laatste transporteur kan ik telefonisch nergens vinden op internet met een Telefoonnummer. Pitney Bowes zou in Weesp zitten. Ben ook een beetje klaar met detective spelen. Heb al een claim ingredient. Meteen de laatste keer dat ik gebruik maak van het Global Shipping program van ebay waar je vooraf de douane kosten betaald.
Ik ben niet de enige blijkbaar.
https://community.ebay.nl/t5/Betaling-en-verzending/Pakket-kwijt/qaq-p/251424

1 like

Wat een ellende,ā€¦ Hoop dat alles goed komt met je claim. Ik ga zelf ook even in verdiepen in GSP. Bedankt voor de mededeling iig.

Het komt uiteindelijk wel goed met het geld neem ik aan. Maar het kost gewoon heel veel tijd en ellende.

Vervelend. Had een mooie aanwinst kunnen zijn. Nu nog verder zoeken?

Hoop dat het snel opgelost is.

Heb een positief bericht van eBay gehad. Denk dat hij toch wel aankomt. De communicatie en het verloop van de track en trace is zeer verwarrend. We wachten af.

1 like

Hij is binnen met postnl. Heel vreemd omdat er via de track en trace steeds stond dat hij niet was ontvangen. fotoā€™s volgen nog. Heb alleen even wat zeer urgente zaken te regelen in de privesfeer.

Ik draag mijn FC regelmatig en met veel plezier.

7 likes

Toch even wat dirty pics. De dagpics zijn een beetje onscherp, Donker weer helaas. Met de flitser kreeg ik de plaat heel goed in beeld. Wat een mooi effect. en dit is een hele mooie bandenswapperā€¦

2 likes

Zoals inmiddels wel bekend draag ik FC ook een warm hard toe, deze 2 zijn nu in mijn bezit

Soms denk ik om de FC-393 (chrono) weg te doen ten behoeven van de eerder genoemde moonphase slimline in goud, alleen heb ik moeite horloges te verkopen dus we zullen zien of er iets veranderd de komende tijd

2 likes

Inderdaad; 2 weken geleden een FC-775MC4S4 perpetual calendar manifacture aangeschaft: Een pracht klok en heel tevreden zover. Gekozen voor de klassieke wijzerplaat met rose-gouden kastkleur.
Helaas vorig jaar een FC-Runabout gehad: was een maandagmorgen-drama en na 3x pogingen tot reparatie/nazien vertrouwen daarin opgegevenā€¦bleef echter in FC-zwitserland geloven (wereldwijd toch een bekend merk geworden) en recentelijk dus voor een (ruim 3x duurder) in-house caliber gegaan.
Moest er wel een stukje voor reizen aangezien ik een prijstechnisch interessante aanbieding vond.

imageimage

Deze sinds een tijdje in mijn bezit. Top klok wat mij betreft.

4 likes

Ter verduidelijking nog een 2-tal picā€™s van mijn FC 775 aanwinst bijgesloten

17 likes

Ik vind het prachtige horloges, alleen te groot naar mijn smaakā€¦
Heb er eentje cadeau gekregen van mijn vrouw, maar nog nooit gedragen.

7 likes

7 likes

Mooi merk is het, mijn vader heeft een prachtige tonneau maar die mag er uit . Niets voor mij helaas want gewoon mint conditie.

1 like

Ook maar even hier showen. Mijn nieuwe dress watch.

9 likes

Afgelopen weekend gepast bij de AD, nog steeds bovenaan mijn lijstjeā€¦

7 likes