Frederique Constant only

yep

Ik mag binnenkort ook weer hier meedoen. FC is en blijft een mooi merk. :grinning:

1 like

Laat ik hem hier dan ook maar gelijk plaatsen

17 likes

Hagelnieuwe slimline voor een zachte prijs kunnen bemachtigen.

10 likes

Prachtige dresser ondanks zijn grootte!!!

1 like

Soms worden er interessante aanbiedingen voor FC gedaan, dus heb je er een op het oog dan is er vaak “ruimte” rond de listprice !!!

14 likes

Mooi hoor, de Healy lijn heeft sowieso een paar prachtige horloges :ok_hand:t2:

3 likes

Klopt.
Deze had ik even om toen ik bij Harry @anon34385602HFH op bezoek was.
Schitterende set, alles glanst en is mooi.
Zo’n set die je niet uit de kamer wil halen, die gewoon op de salontafel moet blijven staan…

9 likes

Snap volledig wat u bedoelt.


9 likes

Jahaa ,ik hoopte al dat je langs zou komen met de set waar ik mee geflirt heb!
:+1::+1::laughing:

Heb je hem nog, of isteenouwefoto

1 like

Helaas kan ik niet alles behouden en heeft deze ruimte moeten maken voor me Omega Speedmaster.

1 like

Ja, zo waanzinnig mooi :heart_eyes: Ik doe de mijne vandaag ook maar weer om denk ik

6 likes

… of bij jou aan de pols … Hij staat je goed Monsieur Franque! :ok_hand: :wink:

2 likes

Merci :smiley: :+1:t2:

1 like

Ik laaf me aan de gedachte dat ik hem had kunnen hebben.
De koper van jouw FC heeft zichzelf iig een heel mooi kado, if moeten we zeggen’ cadeau’ gegeven.

Bij Harry kwam wel twijfel of ik dan daar de knoop over door moest hakken, want idd :roll_eyes: @anon34385602HFH, dat zit prima op mijn ca 18 cm pols.

Toch weggegaan met een heel heel heel heel tevreden gevoel, want er bleek een andere tijdsvriend te zijn die mee wilde naar Halle …

En volgens mij zijn er meer FCvrienden die deze Longines kunnen appreciëren :wink:

10 likes

7 likes

Mooi! :ok_hand:

2 likes

Een genot om naar te kijken :heart_eyes:

2 likes

Thanks. Hij draagt ook prima. Wel een gaatje bij moeten maken. FC horlogebandjes zitten standaard te ruim voor mijn krap 17cm pols.