Frederique Constant only

Vorige week mijn eerste Frederique Constant gekocht en ben hier heel erg blij mee.

12 likes

Een 24 uurs wijzerplaat, dat zal even wennen zijn.

1 like

Ja klopt, maar gaat gelukkig al aardig goed :wink:.

Staat goed, sowieso een mooi horloge

1 like

Dankjewel!

1 like

Donderdag eindelijk 18 geworden, dus ik mag (na lang wachten) deze eindelijk om!:heart_eyes:

20 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Van harte!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Het blijft een mooie set

17 likes

Mooi zeg

1 like

9 likes

Blijft mooi en tijdloos: KLASSIEK !!!

8 likes

Mooi hoor

42 mm ?

Iemand hier met een smartwatch van FC of ervaringen?

Dit is wel een mooi horloge. Als je dan toch een smartwatch wil…


2 likes

Heel erg moo! Diameter 42mm?

Ja, die heb ik ook al sinds deze serie uitkwam rond 2016: ik heb de blauwe /rose gouden double uitvoering. Mooi horloge met klassieke en moderne draag-mogelijkheden. Alleen het “leren” blauwe bandje was na 3 jaar versleten/lelijk en vervangen door een Hirsch echt leren exemplaar !
Wordt d.m.v. app. met je mob. telefoon gekoppeld en is daarmede qua datum/tijd wereldwijd altijd “bij de tijd” De verdere mogelijkheden qua "stappenteller, slaap- en rusturen , calorie verbruik etc. zijn leuke gimmicks maar het is zeker geen Apple smartwatch qua mogelijkheden ! Daarvoor zou ik hem NIET kopen, maar gewoon als “klok” zeker de moeite waard !
Succes !!

7 likes

Mooie horloges. Thnx. Wellicht een keer passen als het allemaal weer kan.

In overleg altijd mogelijk/welkom (Maassluis).

NB.: Bij juwelier ZWINKELS in Naaldwijk is meestal een redelijk aantal modellen “life” te bewonderen !
( Is een echte FC -fan), zie ook zijn website !!

1 like