Of als één of andere ranzige tenen schimmelkaas.
En ik ga niet met een horloge lopen met de naam 020 op de wijzerplaat.
Of als één of andere ranzige tenen schimmelkaas.
En ik ga niet met een horloge lopen met de naam 020 op de wijzerplaat.
U bedoelt de stad van de aanstaande landskampioen?
Eens, niet leuk voor iedereen direct betrokken.
Collega in kwestie is ook nog eens een ras-Feyenoorder…
Dat horloge wil gewoon niet door jou gerepareerd worden Jij bent toch ook geen Ajax supporter?
Laatste jaar geen klachten gehoord… …nou ja, het was een “Nederlands” plakmerk; so be it. Jammer voor de direct betrokkenen.
Net onder de douche even een uitgebreide Fromanteel-inspectie gehouden.
Gelukkig nergens last van.
Tja wel jammer dat ze failliet zijn. Toch een Nederlands merk
Jammer dat ze het predikaat Koninklijke net niet gehaald hebben…
Wie is failliet???
Precies, dan hoeven ze niet zo vaak geopend te worden, en zien mensen minder vaak aan de binnenkant dat het hele horloge 5 euro productie heeft gekost
Btw, prima dat het failliet is, veel te veel troepmerken vandaag de dag.
Als Hollandse trots gepaard moet gaan met Chinese zooi en goedkope generieke troep erin, voor een te hoge prijs, dan heeft het wat mij betreft geen bestaansrecht.
Fromarella aldus KVW
Dat klinkt wel enorm als een zwaktebod.
Waarom klinkt het als een zwaktebod?
Populaire jongens die willen meeliften op de horlogegekte van toen…Chinees spul…tja, de markt lost zichzelf op.
Ik heb er hetzelfde gevoel bij. Dat begint al bij de naam… waarom die hang naar een 17de eeuws klokkenmaker? Zeg dan gewoon Alfredo anno 2020.
Mijn merk is/ was het ook niet maar ze hebben het toch aardig lang nog volgehouden! Geen idee hoe hun bedrijfsvoering in elkaar stak maar ik las ergens dat ze kantoor hielden op de Prinsengracht in Amsterdam… lijkt me kostentechnisch niet bepaald ideaal…
Ik lees her en der dat t vooral ook Chinees spul zou zijn waar deze horloges van gemaakt werden. Hoe werkt zoiets concreet? Goedkope Chinese materialen verschepen naar Zwitserland om t daarna in elkaar te zetten? (Ze pretendeerden inmers dat t Swiss made zou zijn… )