Precies dit, voor het Swiss made label moet 60% van de waarde in Zwitserland zijn ontstaan. Met Zwitserse arbeid zit je daar al gauw aan.
Klinkt als BS dus⦠die Chinezen hadden t net zo goed meteen in elkaar kunnen zettenā¦
Ik snap de marketingstrategie maar daar prikken mensen vroeg of laat toch doorheenā¦
An sich vond ik hun horloges niet lelijk maar onderscheidend waren ze allerminstā¦
Sowieso snap ik die mid range nooit zo goed⦠als iemand een luxe horloge wil zal hij/zij denk ik- doorgaans voor wat bekenders gaan⦠op de tweedehands markt is er genoeg⦠inderdaad zal t dan nog steeds duurder zijn dan bijvoorbeeld een nieuwe Fromanteel maar ja⦠dan heb je wel (echt) watā¦
Zouden NOS Fromanteels (Fromantelen?) in de toekomst in waarde gaan stijgen? Als ze zo snel en vaak kapot gaan als gerapporteerd wordt, zouden ze toch zeldzaam moeten worden?
Alsof een Nederlands merk zijn wat zou moeten uitmaken in hoe de kwaliteit van een product op waarde moet worden geschat. Het is eerder relevant als het kan worden omgedraaid: een prijzenswaardig product dat ook nog eens van Nederlandse afkomst is.
Hahahahahha