Precies dit, voor het Swiss made label moet 60% van de waarde in Zwitserland zijn ontstaan. Met Zwitserse arbeid zit je daar al gauw aan.
Klinkt als BS dus⦠die Chinezen hadden t net zo goed meteen in elkaar kunnen zettenā¦
Ik snap de marketingstrategie maar daar prikken mensen vroeg of laat toch doorheenā¦
An sich vond ik hun horloges niet lelijk maar onderscheidend waren ze allerminstā¦
Sowieso snap ik die mid range nooit zo goed⦠als iemand een luxe horloge wil zal hij/zij denk ik- doorgaans voor wat bekenders gaan⦠op de tweedehands markt is er genoeg⦠inderdaad zal t dan nog steeds duurder zijn dan bijvoorbeeld een nieuwe Fromanteel maar ja⦠dan heb je wel (echt) watā¦
Zouden NOS Fromanteels (Fromantelen?) in de toekomst in waarde gaan stijgen? Als ze zo snel en vaak kapot gaan als gerapporteerd wordt, zouden ze toch zeldzaam moeten worden?
![]()
![]()
Alsof een Nederlands merk zijn wat zou moeten uitmaken in hoe de kwaliteit van een product op waarde moet worden geschat. Het is eerder relevant als het kan worden omgedraaid: een prijzenswaardig product dat ook nog eens van Nederlandse afkomst is.
Hahahahahha