Hamari
27 juli 2026 om 07:00
1
Horloges met een witte wijzerplaat kunnen mij vaak wel bekoren. Als ze dan ook nog eens full lume zijn dan vind ik dat nog net even wat cooler. Met name op een toolwatch. Zo heb ik een Damasko DA47 gehad en nog wel een spijt dat ik die weggedaan heb.
Op het forum zwerven er meerdere full lume horloges rond zoals deze super coole Sinn 656L.
Altijd leuk om op #fliegerfriday een Flieger te ontvangen!
Toen ik vanochtend het bericht kreeg dat ik een pakje kon ophalen bij een DHL service punt ik natuurlijk als de wiedeweerga de fiets gepakt en er naartoe.
In de Sinn hoek hier post ik regelmatig een foto van een Sinn uit mijn collectie, maar een NA post ik bijna nooit - echter deze NA verdient denk ik wel een eigen draadje.
NA: Sinn 656L
[IMG_6523]
De 556 is natuurlijk één van de huidige succesmodellen van Sinn en in veel variates…
Of natuurlijk deze Squale 1521 die als fiffer langs een hoop forumleden gaat.
Squale 1521 - “Flipper it forward”
Buon pomeriggio! Omdat ik het tof vind om zoveel mogelijk HF’ers kennis te laten maken met Squale, leek het me leuk om het bekendste model – de 1521 – als Fiffer beschikbaar te stellen op HF. Oftewel, je kan de 1521 een tijdje 2 weken lenen, no strings attached.
En dit doe ik niet alleen, want deze Fiffer wordt mede gesponsord door enkele stamgasten van de Squale-kroeg. Dus een big hurrah to them!
@Louis
@Paul
@TagEd
@Tijdspra…
Ik ben benieuwd welke full lume horloges jullie kennen of in de collectie hebben. Wie weet komt er binnenkort weer één in de mijne.
9 likes
Ron63
27 juli 2026 om 07:24
2
Mijn “oude” duikmaatje. Nog wel in bezit maar weinig polstijd meer (helaas)
4 likes
Hatsaflats, het horloge wat nog steeds in bezit is sinds 2017
8 likes
Dit horloge is Zoo mooi hè!
Maar ik ben ook happy met mn Hgp Full Lume
Ondanks dat staat die toch in het blauw
5 likes
klongy
27 juli 2026 om 07:48
5
De Damasko van mijn schoonbroer naast mijn Sinn
5 likes
Nu nog een foto met de verlichting aan
Ron63
27 juli 2026 om 14:13
13
Oh ja… deze ook nog in de box…
4 likes
TagEd
27 juli 2026 om 14:42
14
Alle drie liggen nu ver weg en veilig. Dus dat wordt op een later moment.