Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Bij brandfield ook al weer uitverkocht…

Geen idee… heb alleen de lijst gezien en er niet naar gevraagd. Ze hadden er wel 1 in de winkel, maarja zoals gezegd stond ik niet op die wachtlijst. Geduldig wachten tot de hype over is en hem dan alsnog kopen is mijn advies. Maaaar wel ogen en oren open houden ondertussen :sunglasses:

Vanmiddag ontvang ik er 1 van horloge.nl. :smirk:

2 likes

Overigens staat de zilveren ook bij topdealer.nl

Alleen 3-4 weken levertijd. Heeft ook fysieke winkel.

https://www.topdealer.nl/casio-gmw-b5000d-1er-digitaal-g-steel-horloge-met-bluetooth?filter_name=B5000

Potverdrie, had een gouden ergens opgedoken alleen de fout gemaakt deze door een gewaardeerd familielid op te laten halen. Hij wil er niet meer vanaf :smile:.
Geen nood om horloges en ik kan hem overnemen als hij er op is uitgekeken. Zal vanavond wat foto’s maken.

1 like

Wat een ding :laughing:

16 likes

Jemig, waarom is die zo duur dan? 499 als ik het goed heb?

Het is best moeilijk om schokbestendigheid te verenigen met een metalen kast + band. Zelf overdonderende hij me ook niet helaas.

1 like

Gewoon omdat het kan en mensen elkaar gek maken en 'm moeten hebben.

Hij voelt wel erg solide moet ik zeggen en afwerking is niet slecht voor zover ik dat kan beoordelen. Is het 499 euro waard? In mijn optiek wel.

4 likes

Grmbl…, jouw pakjesman is sneller…

1 like

Dit opzichtige, lelijke ding blijft maar aan mij trekken…
Wat is dat toch?!

2 likes

Ken het, moest en zou 'm proberen :smiley:

1 like

Hij is lekker compact draagt super en heeft het ideale gewicht.

1 like

Eensch, hij is in het echt nog toffer dan op foto’s!

De achterkant is ook top veel informatie erop :grinning:

1 like

Ik denk het zelfde nu dus het helpt.
Daarnaast, een eigenaar van Horloge.nl zorgt er voor dat wij dit forum kunnen gebruiken.

2 likes

De postbode… Naast 5 pakketten voor de buren, ook 1 voor mij. Uit de stickers halen of niet… Twijfel, twijfel…

1 like

Fotoooooo

Ah… Fuck it. Stickers er af. Band korter gemaakt (eitje) en dragen en connecten.

Geinig, maar of ik het vaak ga gebruiken. App om o.a. alarmen in te stellen, reminders maken met tekst in horloge (trouwdag) en in horloge opgeslagen gps locaties binnen halen.

9 likes

Siedo,

Ik heb er morgen 2, kan er best 1 verkopen.

1 like