Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Kan het niet ontdekken op hun website.

Geen idee of ze het daar hebben staan, was vanmiddag in de winkel…

Gisteren de zilveren variant tegen het lijf gelopen en even gepast. Hij droeg toch een stuk meer bescheiden dan ik had verwacht. De band loopt aardig snel toe naar een wat smallere sluiting, wat ik niet geweldig vond (wat ook kon komen omdat de band nog op volle lengte stond). Ook was de band een stuk lichter dan verwacht. De kast en knoppen voelde wel erg solide aan.
Het is een gaaf horloge, maar ik heb hem toch laten liggen. Als het goed is, kan ik de gouden variant binnenkort bekijken, misschien dat deze me meer doet.

Ik had de zilveren van het weekend ook vast gehad. Ik vond het juist wel een fijn ding en inderdaad wel kleiner dan verwacht, maar dat is prima voor een Casio. Helaas was het horloge al gereserveerd voor iemand anders.

Ik had een vol gepolijst bling bling horloge voor ogen, wat maar deels waar was.
Het is hierdoor een stuk draagbaarder, wat voor velen fijn is, maar ik zocht iets om de ekster in me te kunnen plezieren :stuck_out_tongue:.
Ze konden deze helaas niet in het goud krijgen, maar bij de lucardi verderop hadden ze heel veel gouden casio’s, niet g-shock, volgens het verkoopmeisje :sweat_smile:.

2 likes

Hahah heerlijk he die “domheid”.

Ik vind het echt een super vet ding, helaas stonden er bij de winkel waar ik was 79 mensen voor me op de wachtlijst. Zelf heb ik een bestelling lopen via meerdere winkels, ik wil hem echt graag hebben :smiley:

Ja, ik loop er ook niet altijd bij als iemand die een paar honderd euro op een horloge stuk gaat slaan. Ik kan ook niet ontkennen dat hij qua uiterlijk wel lijkt op die retro casio’s.

1 like

Ik ben er best verliefd op… ik wacht geduldig af :slight_smile:

1 like

Haha ik heb er gelukkig al een…:rofl:

2 likes

Nu op voorraad bij horloge.nl ! Ook de versie met resin band.

1 like

Bedankt voor de tip.

image

2 likes

Dat scherm had ik net ook…

1 like

Maar ik zie niet de gouden versie.

Ben bang dat die ook niet meer gaat komen… hooguit nog ergens in een winkel. Maar je weet maar nooit. Gewoon elke dag even checken.

Op brandfield is hij nu ook beschikbaar:

Brandfield laat een beetje een slechte smaak bij mij achter. Ze zouden er 1 (zilveren) krijgen die ik gereserveerd heb begin mei. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik ineens het complete bedrag moest betalen omdat hij anders misschien wel naar een ander ging. Aangegeven dat ik dat niet netjes vond aangezien mij verzekerd was dat de 1e voor mij gereserveerd was. Alles weer ok en ze waren het er mee eens maar vervolgens niets meer gehoord en als ik nu vraag hoe of wat ligt het aan Casio en hebben ze er nog geen 1 gehad. Weet niet wat er nu waar is maar het voelt alsof de reservering gewoon naar een ander is gegaan.

Maakt niet veel meer uit nu. Track&Trace verteld mij dat mijn horloge.nl bestelling onderweg is :smiley:

Zo gaat het vaak bij die bedrijven… Denk dat je daar niet zo veel aan kan doen. Ik was zaterdag in de shop van Horloge.nl en daar stonden 79 mensen op de wachtlijst. Gisteren werd er ook minimaal 1 online aangeboden…

Verwacht ook niet dat ik er iets aan kan doen maar het helpt wel in de toekomst om te bepalen wie ik wel en niet een order gun. Zullen ze ook niet van wakker liggen maar gewoon voor mijn eigen idee.

1 like

Tuurlijk, zonder meer. ik zou er ook mijn keuze van laten afhangen. Het meeste wat dit soort websites aanbieden is ook wel te vinden bij andere bedrijven.

1 like

Horloge.nl is onderdeel van een groep die ook buitenlandse sites heeft… vraag mij af hoe zij dat dan doen met die wachtlijst. In amsterdam vertelde juwelier ze pas in augustus te krijgen, ook daar een wachtlijst (maar niet zo lang). :roll_eyes: