Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Ja doe maar :sunglasses:

Mijn hobby pot is leeg. Maak er een ander blij mee. :slight_smile:
Wel bedankt voor je reactie.

Misschien pik ik er later één op uit de markt.

Ik stond op een wachtlijst en had er via de juwelier waar ik altijd kom ook 1 besteld. Het toeval wil dat ze beide morgen afgeleverd worden.

2 likes

Moest voor de mijne alle schakels gebruiken die erbij geleverd waren nu past hij prima. Maar nu slaapt hij al een paar weken. :smiley: anders beschadigd hij…:wink:

1 like

De gouden variant deed me wel meer dan de zilveren, helaas in gebruik genomen door familie…

6 likes

Er is ook met rubberen band GMW-B5000-1ER


3 likes

Da’s voorzichtig uitgedrukt best lelijk…

4 likes

Ook hier is hij geariveerd! Ik heb er 2, door speling van het lot. Deze kan voor de reguliere prijs overgenomen worden, via PM.

9 likes

Wat vind jij lelijk dan ?

Ik denk de combinatie van de stalen kast met de rubber band, want dat verdient inderdaad niet echt een schoonheidsprijs.

Helemaal staal is mooi, helemaal rubber is praktisch, maar een combinatie :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik zou ook voor de full metal gaan: achteraf vind je nooit meer een losse metalen band (of voor een fatsoenlijke prijs). Ik denk dat zo’n rubberen nog wel te doen is.
De bevestiging is namelijk anders dan alle andere G-Shock modellen.

Precies dat ja!

Wel vet hoor!

3 likes

Ding staat ook echt overal op:

7 likes

Nee, onder een pak zijn er betere keuzes :stuck_out_tongue:.

2 likes

Eens! Maar dit is wel de eerste G-Shock waarbij ik het met een overhemd en trui wel tof vind staan!

Al zal bram moskovitsch het niet met me eens zijn :smiley:

Hij is vet…

10 likes

Het verschil in aantal likes bewijst het tegendeel :kissing_heart:

1 like

Het is een mening, en die is niet beter of slechter afhankelijk van het aantal likes. Eén van de likes is ook van mij afkomstig, omdat ik de foto wel kon waarderen, dus de beweegredenen voor een like zijn niet persé een instemming…

1 like

Kort de eerste indrukken vandaag: fijn horloge, zit prima, wel een statement om je pols, lekker retro, goed gevoel, exact op tijd, top voor deze zomer. :grin:

11 likes