Full metal jacket: Casio G-Shock GMW-B5000

Die staat er ook al een tijdje op. Inderdaad vermoed ik dat de zilveren binnenkort gewoon verkrijgbaar is (al dan niet op bestelling).

Absoluut, ik heb op de mijne ongeveer 4 weken moeten wachten. Weliswaar via een Casio dealer, maar dat is nog goed te doen.

2 likes

Hebben er meer last van. Volgens mij zit de hele module een beetje scheef: is makkelijk zelf aan te passen.
Het lijntje om de datum benadrukt het extra doodat vlak onder het randje aan de bovenkant zit.
Is gebeurd tijdens het dichtdraaien van de kast (rubber van de module tegen achterdeksel aan)

1 like

Een modā€¦ :thinking:

3 likes

De-blingedā€¦

https://forums.watchuseek.com/f17/de-blinged-4750747.html

Vind ze eigenlijk onwijs lelijk, maar dit vind ik dan nog net kunnen.

Ben wel benieuwd of hij er zo egaal uit blijft zien. Volgens mij komen er toch allemaal donkere vlekken op hoe meer je hem gebruikt

1 like

Sorry, te lelijkā€¦

En smaken verschillen! Blasted is ie helemaal cool/tool!

1 like

Sorryā€¦ Dan toch liever glimmend.

1 like

Vakantie horloge!

9 likes

Na zoā€™n beatblast lijkt het een plastic G-shock, hele effect weg.

1 like

Mwoah, vind je ? Ik denk dat het irl beter uit ziet.

En weer 2 nieuwe, wat vinden jullie?

5 likes

Die zwarte is er misschien eindelijk eentje die ik wel mooi kan vinden in de serie :thinking:

1 like

Wat is er anders aan deze gouwe?

1 like

Het LCD scherm is bij de nieuwe inverted. De band op het nieuwe model is wat matter, dan het oude model, die volledig gepolijst was

1 like

Ech verrek ja. Di is inverted!

Persoonlijk vind ik inverted mooier om te zien maar beroerd om fatsoenlijk af te lezen.

1 like

De Led verlichting schijnt ook iets anders te zijn, waardoor het scherm wel goed te lezen is

De inverted displays van de full metals zijn niet te vergelijken met de oude negatieve displays. Ik heb ze allebei. De nieuwe zijn zeer goed af te lezen.

3 likes

:+1:

1 like

Even een vraagje; de zilveren editie bevalt mij zo goed, dat ik er nog een aan de collectie wil toevoegen. Ik twijfel heel erg tussen de zwarte, en gouden. Weet iemand in hoeverre de coating krasbestendig is? Alvast bedankt!