G.A. (GRAIL AANWINST)!! || Christiaan van der Klaauw - Planetarium || 1/3 || Naslag: Geschiedenis van der Klaauw en Planetarium horloge

Mooi merk CvdK :blush:

Mooie verhaal :ok_hand:t2:

1 like

Tja, dit was in haar - haar eigen woorden - patser-periode. Ze was/is een redelijk bekende TV-dame. :grin:

1 like

Poeh, wat een mooi stukje (leerzaam) leesvoer en er gaat nog meer volgen! Daar kijk ik nu al naar uit. Overigens ook naar jouw ervaringen (review) met de ‘GA’, leuk dat je die voor 't laatst bewaard … :sunglasses:

Ik heb het helemaal gemist, in ieder geval niet opgelet maar dat Van der Klaauw nu op loopafstand zit had ik moeten weten maar wist ik niet! Goede reden om een dezer dagen even in de Vesting naar de AH te gaan en door te lopen over het bruggetje. Ik zie dat ze ook een showroom hebben. Smullen!

Dank je wel @Mauzer en héél erg van harte met je nieuwe aanwinst, je grail.
Veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Fantastische openings-post, van begin tot eind gelezen en ik kijk nu al uit naar deel 2. Hulde. En gefeliciteerd met je NA!

3 likes

Mooie aanwinst en een heerlijk verhaal om te lezen.

1 like

Fascinerend horloge! Heel bijzonder. Dank voor het uitgebreide verslag. Interessant om wat meer achtergrond te lezen.

1 like

Dit is een kunstwerk, niet alleen een horloge. Wauw, wauw en nog eens wauw!

1 like

Bedankt voor het mooie en uitgebreide verhaal. Ga dit topic zeker volgen. Erg mooie horloges.

1 like

Gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst en dank voor het uitgebreide topic! Ik zie uit naar deel 2 en 3

1 like

Gaaf topic zo! Van harte gefeliciteerd met de prachtige aanwinst​:sunglasses::ok_hand:t2:

Jammer was dat hé

1 like

Wat een heerlijk geschreven verhaal. De passie spat er vanaf.
Echt genoten, van het vakmanschap en alle details. Ik kijk uit naar het volgende deel :+1:

En natuurlijk: van harte gefeliciteerd met jouw GA! Wat zal dat een fantastisch gevoel zijn na een zoektocht van 10 jaar.

1 like

Geweldig mooi topic, geweldig mooie aanwinst, bedankt voor je verslag! :star_struck:

1 like

Wat een leesvoer :slight_smile: mooi om te zien dat je de hobby zo intens beleefd.
Zelf ook een CvdK in bezit gehad, dus ik deel je passie en waardering.
Veel draagplezier met je gave planetarium

1 like

Heerlijk topic, vol fascinatie gelezen.

1 like

Mooie aanwinst Mauzer, prachtig verhaal!! :+1: :+1:

1 like

Geweldig, geweldig! Kijk nu al uit naar paragraaf 6 en 7.

Gefeliciteerd trouwens!

1 like

Wow! :+1:

1 like

Pfffff, wat een verhaal :+1:

1 like

Fantastisch! Wat een geweldige grail en super jouw verhaal, ik lees graag het vervolg! Dankje!

1 like

Prachtig horloge en mooi om zo de hele geschiedenis te lezen. Goed gedaan, en veel draagplezier!!

1 like